Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-19@08:43:06 GMT

فرودگاه مشهد دومین فرودگاه پر تردد کشور

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۱۰۰

فرودگاه مشهد دومین فرودگاه پر تردد کشور

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، محمد باقر قاسم زاده مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برهمین اساس در خرداد امسال فرودگاه مشهد با پنج هزار و ۱۱۷ فروند نشست و برخاست و اعزام و پذیرش نزدیک به ۷۵۴ هزار مسافر، دومین فرودگاه پر ترافیک کشور را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد: همچنین در بخش ارسال و پذیرش بار و مرسولات فرودگاه مشهد با ارسال و پذیرش نزدیک به شش میلیون و ۷۸۶ هزار کیلوگرم بار، پس از فرودگاه امام خمینی و مهرآباد در رتبه سوم قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی در خصوص سهم پرواز‌های بین‎المللی خرداد ماه در فرودگاه‎های بین‎المللی تحت مالکیت شرکت فرودگاه‎ها گفت: فرودگاه مشهد با میزبانی ۸۹۰ فروند هواپیما، اعزام و پذیرش نزدیک به ۱۲۸ هزار مسافر و ارسال و پذیرش بیش از دو میلیون کیلوگرم بار پس از فرودگاه امام خمینی در رتبه دوم قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ محمد رضا حسین نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، هدف گذاری واولویت اصلی امسال ستاد مبارزه با مواد مخدر استان را جدیت بیش از پیش همه دستگاه‌ها در پیشگیری دانست و بر اجرای قوی‌تر طرح یاریگران زندگی در روستا‌ها و تقویت انجمن خیرین در حوزه آموزشی و نیز عمومی با هدف جلوگیری از انحراف تاکید کرد.
وی افزود: تصمیم بر آن شد، در ورودی‌های استان با تهیه کانکس و دیوارکشی در ایست و بازرسی‌ها، گام مهمترین برای پیشگیری از توزیع مواد مخدر برداریم.
استاندار همچنین در خصوص حوزه درمان اضافه کرد: در این هدف گذاری، مقرر شد، ۱۰۰ مرکز ترک اعتیاد به ۱۲۷ مرکز فعلی افزوده شود.

دیگر خبرها

  • سال گذشته حدود ۱۲میلیون و ۶۸۵هزار مسافر در فرودگاه مهرآباد پذیرش شدند
  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • بازدید وزیر کشور برای دومین روز متوالی از مناطق درگیر سیل جنوب استان
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • خراسان شمالی دومین استان کشور در مبارزه با مواد مخدر
  • جزئیات پذیرش، اعزام و بازگشت ۲۶۰ زائر حج در فرودگاه بین‌المللی زاهدان اعلام شد
  • دومین طلای روز دوم و چهارمین طلای ایران را ساروی گرفت
  • اکران مستند پذیرش در مشهد
  • نتایج آزمون‌های مرکز تایید صلاحیت ایران مورد پذیرش جامعه جهانی