Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی اکرم مدیر درمان تأمین اجتماعی سمنان در نشست خبری با خبرنگاران  به آمار و ارقام اقدامات و خدمات ارائه‌شده تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۱۱ هزار نفر در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی سمنان بستری شدند و یک‌میلیون و ۱۹۷ هزار و ۳۷۳ نسخه در مراکز درمانی زیرپوشش تأمین اجتماعی صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۷۱ درصد از مردم استان سمنان تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی هستند افزود: افرادی که تحت بیمه درمان تأمین اجتماعی استان هستند می‌توانند از خدمات ۴۶ پاراکلینیک، ۱۶ دندان‌پزشک و ۱۶۱ پزشک استفاده کنند.

اکرم با اشاره به وجود ۹ مرکز درمانی تحت زیرپوشش تأمین اجتماعی استان سمنان افزود: ۷۱ داروخانه، ۳۲ درمانگاه تخصصی و دانشگاهی با سازمان تأمین اجتماعی در استان سمنان قرارداد دارد.

وی در مورد جراحی‌های انجام‌شده در مراکز درمانی تأمین اجتماعی گفت: سال گذشته در این مراکز پنج هزار و ۱۲۶ نفر مورد تحت عمل جراحی قرار گرفتند و بیش از سه میلیون و ۸۳۰ هزار قلم داروی نیز در این مراکز درمانی تجویز شد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان تصریح کرد: در مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان سمنان تعداد ۷۱۹ زایمان طبیعی و ۶۷۷ زایمان سزارین انجام‌شده است و یک هزار و ۳۰۰ نوزاد نیز در این مراکز متولدشده‌اند.

انتهای پیام / ر

۷۱ درصد از مردم استان سمنان تحت پوشش بیمه‌ای سازمان تأمین اجتماعی هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت

مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان  با ارایه عملکرد این سازمان در سال ۱۴۰۲ ا گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌ها در زمینه افزایش شمار متخصصان در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی استان سمنان، آمارها نشان می‌دهد ارایه خدمات ویزیت پزشکان تخصصی در سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۱۸ درصدی داشت.

محمدکاظم امیدیان با اشاره به حجم بالای مراجعان به مراکز درمانی استان سمنان بیان کرد: با وجود برخی محدودیت‌های سازمانی و درمانی در ارایه خدمت بویژه در حوزه متخصصان، تلاش مجموعه مدیریت درمان استان بر خدمت رسانی گسترده و مناسب به جامعه هدف معطوف شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان سمنان ادامه داد: بیش از سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفر برای دریافت خدمات درمان سرپائی به مراکز درمانی تامین اجتماعی استان سمنان سال گذشته مراجعه کردند.

وی با اشاره به جمیعت تحت پوشش تامین اجتماعی در استان سمنان، اظهار کرد: به طور میانگین هر بیمه شده ۶ بار مراجعه به مراکز درمانی ملکی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و مراکز درمانی
  • واریز بخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکزدرمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • واریزبخشی از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • معاینه تخصصی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان ۱۸ درصد افزایش یافت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه ۹هزار خدمت درمان سرپائی به بیمه شدگان تامین اجتماعی سمنان