Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:39:57 GMT

شبکه برق روستای دل سروآباد اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۲۱۸

شبکه برق روستای دل سروآباد اصلاح شد

پیمان زارعی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه شبکه فشار ضعیف برق روستای دل از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد با جمعیت بیش از ۳۰۰ خانوار وضعیت مطلوبی نداشت، اصلاح شبکه برق این روستا در دستور کار مدیریت شبکه برق شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و مستمر نیروهای شرکت برق سروآباد بیش از سه هزار متر شبکه سیمی برق روستای دل به کابل خودنگهدار تبدیل و شبکه هوایی برق این روستا با موفقیت اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان سروآباد یادآور شد: برای اصلاح شبکه هوایی برق این روستا و تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در مجموع یک میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت برق هزینه شد.

وی اضافه کرد:؛ بخشی از مشکلات برق این روستا شامل ضعف ولتاژ، رفع حریم، فرسودگی شبکه و عدم تقسیم صحیح بار بین فیدر ها بود که با نصب کابل خودنگهدار این مشکلات برطرف شد.

شهرستان سروآباد با ۷۳ روستا، ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیت ۵۰ هزار نفری در فاصله ۹۰ کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

۷۳۵۴/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سروآباد انرژی برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یداله سلطانی با بیان اینکه در پی بارش‌های روز‌های اخیر و جاری شدن سیل و رانش زمین خط انتقال آب روستای قریس دچار حادثه شد، اظهار داشت: پس از اطلاع از حادثه، اکیپ‌های نگهداری و تعمیرات به محل حادثه اعزام و بعد از راهپیمایی چندین کیلومتری همراه با ابزار و وسایل کار به محل حادثه رسیده و اقدام به حفر محل‌های مورد حادثه بصورت دستی کردند.

 وی افزود: با توجه به صب العبور بودن مسیر خط انتقال عملیات بصورت دستی و با همت همکاران در ۴ روز انجام شد.

وی گفت: در زمان انجام عملیات رفع اتفاق خط انتقال روستای قریس یک دهنه چشمه این روستا جهت تامین آب روستا به مخزن وصل گردید تا در طول انجام عملیات مشترکین این روستا با قطعی آب شرب مواجه نشود

دیگر خبرها

  • ۴۴۵ روستای بی برق در سیل سیستان و بلوچستان / برق ۳۸۰ روستا وصل شد
  • تامین برق ۳۸۰ روستای سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۳۶۶ روستای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد/ تخریب ۲۷۲ اصله پایه شبکه برق
  • کسب و کار‌های جدید در بستر روستا‌ها شکل خواهد گرفت
  • پیشرفت ۸۰ درصدی فاز دوم پروژه اصلاح شبکه داخلی دهستان ارمو شهرستان دره شهر
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • رفع اتفاق خط انتقال آب شرب روستای قریس شهرستان خوی
  • ضرورت مدیریت تقاضا و اصلاح الگوی مصرف آب آشامیدنی