Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، استاندار کرمان عصر یکشنبه در شورای پدافند غیرعامل استان کرمان بر همکاری دستگاه‌ها برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان و گزارش دهی مستمر در این زمینه تاکید کرد و گفت: پدافند غیرعامل از موضوعات مهمی است که در شرایط عادی و در تمام کشورها مورد توجه قرار می‌گیرد و فعالیت‌های مرتبط با آن انجام می‌شود تا دارایی‌های با ارزش و حیاتی کشور در برابر تهدیدات احتمالی مصون سازی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد فدایی افزود: موضوع پدافند غیرعامل در شرایط کنونی که کم و بیش با تهدیداتی روبرو هستیم، اهمیت ویژه‌تری دارد.

وی ادامه داد: بخشی از منابع مالی پدافند غیرعامل از تبصره ۲۱ قانون بودجه تأمین می‌شود و بخشی نیز مربوط به دستگاه‌هایی است که بودجه ملی دارند و باید پیگیری‌های لازم برای دریافت این منابع را انجام داده و گزارشات مستمر آن را به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان ارائه دهند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان نیز گفت: مسئولیت پدافند غیرعامل در کشوری با وزرا، در استان‌ها با استانداران، در دستگاه‌های اجرایی با مدیران و در سطح شهرستان‌ها با فرمانداران است.

پیمان سلاجقه با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل در اصل، بی اثر سازی تهدیدات دشمن برای رسیدن به بازدارندگی است، تاکید کرد: دشمن باید به این نتیجه برسد که اگر اقدامی علیه کشور و زیرساخت‌های آن انجام دهد، توفیقی نخواهد داشت.

وی به برخی اقدامات انجام شده در استان کرمان راستای پدافند غیرعامل اشاره و تاکید کرد: مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو، ساماندهی فروشگاه‌های سم غیرمجاز در استان، پیگیری برای ساماندهی نهالستان‌های غیرمجاز، ایجاد ۲۱ پست قرنطینه دامی و گیاهی در استان، پیگیری برای استفاده از نرم افزار بومی پادویش به عنوان تنها نرم افزار ایرانی مورد تائید دولت، تست آماده به کار بودن مولدهای برق اضطراری به صورت فصلی، برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی و شهرستان‌ها و بازدید از زیرساخت‌های مهم استان از جمله اقدامات این حوزه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کرمان در راستای مبارزه با بیماری تب کریمه کنگو برای اولین بار از رتبه سوم کشوری به وضعیت سفید رسیده و امسال برای نخستین بار بیمار مبتلا به تب کریمه کنگو در این استان نداریم.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کرمان به جلوگیری از ورود ویروس آنفولانزای فوق حاد پرندگان به استان کرمان خبر داد.

وی بر برگزاری رزمایش‌های تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد و گفت: استان کرمان در حوزه پدافند غیرعامل طی سه سال متوالی رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داده است و تلاش می‌شود این اقدامات تداوم و توسعه یابد.

۷۴۴۰/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا استانداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح کدینگ نباید به صنعت گردشگری و جذب مسافر لطمه وارد کند
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • برگزاری جلسه شورای پدافند غیرعامل 
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • آمادگی برای همکاری با سایر دستگاه‌ها جهت ترویج گفتمان علم، فناوری
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • سیدافقهی: خانه نخبگان راه‌اندازی می‌شود/ سبحانیان: دغدغه ما جذب نخبگان در سیستم است
  • پدافند غیرعامل در برگزاری دور دوم انتخابات ری مورد توجه باشد
  • مرکز رصد هوشمند جمعیت هلال احمر افتتاح می‌شود