Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@08:11:55 GMT

۴۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۵۴۰

۴۲۱ کیلوگرم مواد مخدر در کرمان کشف شد

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۱۹ کیلوگرم حشیش در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودبار جنوب خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری افزود: مأموران پلیس شهرستان رودبار جنوب با انجام یکسری کار اطلاعاتی و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی از دپوی مقادیری مواد مخدر در یک منزل مسکونی در این شهر با خبر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری چند تیم از پلیس‌های تخصصی ضمن هماهنگی قضائی وارد منزل مورد نظر شده و در بازرسی از این محل ۲۱۹ کیلوگرم حشیش را کشف کردند.

سردار ناظری با اشاره به تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری فرد یا افراد مرتبط با این محموله یادآور شد: پلیس استان کرمان در راه مبارزه با معضل قاچاق مواد مخدر به صورت شبانه روزی، تلاش و در این راستا بر جغرافیای استان و اقدامات اطلاعاتی احاطه خوبی دارد.

کشف ۱۰۱ کیلوگرم تریاک در عملیات پلیس سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف محموله ۱۰۱ کیلوگرمی تریاک در عملیات پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم قصد انتقال مواد مخدر به حوزه شهرستان سیرجان را دارند در چند نقطه از محورهای ورودی این حوزه مستقر شدند.

وی افزود: مأموران حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سیرجان به یک دستگاه پژو مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ ایران نژاد تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۱۰۱ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاسازی شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه مأموران با هوشیاری و سرعت عمل یک دستگاه خودرو دیگر که اسکورت این مواد بود را نیز متوقف و ۲ سرنشین آن را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه این محموله از شرق کشور به مقصد شهرهای مرکزی بارگیری شده بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه اقدام مشکوک مرتبط با حمل و توزیع موادمخدر در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ و ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۱۰۱ کیلوگرم تریاک از وانت پیکان

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان نیز از کشف ۱۰۱ کیلوگرم تریاک در عملیات پاسگاه انتظامی چاه شاهی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مجید محمودی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی چاه شاهی شهرستان منوجان حین کنترل محورها و گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت پیکان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودر و ۱۰۱ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم در حوزه مواد مخدر است که زمینه مشارکت مؤثر همگان در امر مبارزه با این پدیده شوم را فراهم می‌کند.

۷۴۴۰/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان ایرنا کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سرهنگ کارآگاه نوروزی گفت: مأموران در پی کنترل مسیر‌های ارتباطی شهرستان ابهر به یک دستگاه خودروی سواری پراید مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور هشت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ابهر ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه خودرو توقیف و ۲ قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نوروزی گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر که سوداگران مرگ و مخلان امنیت هستند یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است و از شهروندان نیز می‌خواهیم در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک ضمن تماس با سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف ماده مخدر از نوع تریاک در محور تهران قم
  •  سوداگر مرگ با بیش از ۴ کیلو تریاک در رشت دستگیر شد
  • کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک از خودروی ۲ قاچاقچی
  • کشف بیش از ۲۱ کیلو تریاک در شهرستان پارس‌آباد