Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار شاوور شوش با تأیید این خبر به ایرنا گفت: در این درگیری مسلحانه یک نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند که مصدومان به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند.

عباس شوهانی با بیان اینکه فرد کشته شده حدود ۴۵ سال سن داشت افزود: مأموران انتظامی از پاسگاه انتظامی شهر الوان در این درگیری وارد عمل شدند و حدود پنج نفر از عوامل این رویداد را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار شاوور از برقراری امنیت کامل در شهر الوان با دخالت نیروی انتظامی خبر داد و گفت: تحقیقات درخصوص علت و سایر جزییات این درگیری دارد.

وی افزودافزود: قاتل درحال حاضر متواری است ولی شناسایی شده و تحت تعقیب است.

مقامات انتظامی و امنیتی شهرستان شوش تاکنون در خصوص این درگیری اظهار نظری نکرده اند.

الوان در ۳۰ کیلومتری شهر شوش و۷۰ کیلومتری شهرستان اهواز واقع شده است.

۷۲۸۰/۳۰۲۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: درگیری شوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین از برخورد مرگبار دو خودرو پژو ۴۰۵ و کوییک با یک کشته و شش مجروح در جاده قدیم نظام‌آباد خبر داد.

فرهاد ذاکری‌منش در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و کوییک در جاده قدیم نظام‌آباد به سمت قزوین-روبروی پل هوایی- بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ با چهار سرنشین با خودروی کوییک که به همراه سه سرنشین برخورد کرد که متأسفانه منجر به کشته شدن یکی از سرنشینان خودرو ۴۰۵ شده است.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: متأسفانه این حادثه شش مصدوم نیز داشته است که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

ذاکری‌منش با اشاره به اینکه علت بروز این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است، تاکید کرد: بررسی‌های پلیسی انجام شده نشان می‌دهد که رعایت نکردن سرعت مطمئنه و تخطی از سرعت مجاز، زمینه‌ساز وقوع بسیاری از تصادفات مرگبار در جاده‌ها است که متأسفانه در این حوادث تعدادی از هم‌وطنان جان باخته یا دچار مصدومیت‌های شدید شده‌اند.

کد خبر 739905

دیگر خبرها

  • درگیری خونین در قبرستان یاسوج/ ۲ نفر کشته شدند
  • دستگیری عاملان تیراندازی منجر به قتل در کهنوج 
  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • یک کشته و ۷ مصدوم در جاده رابُر - بافت
  • کشته شدن بیش از ۵۰۰ نظامی اوکراینی در شبانه روز گذشته
  • درگیری درساحل بندر امام حسن بوشهر یک کشته برجا گذاشت
  • تروریست ها یک افسر نیروی انتظامی را به شهادت رساندند
  • شهادت یک نفر از پرسنل یگان انتظامی خاش
  • مامور یگان تکاوری پلیس در خاش به شهادت رسید
  • یک کشته و ۵ مصدوم در جاده آباده طشک - نیریز