Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@15:01:33 GMT

هفت واحد صنفی در ساردوئیه جیرفت پلمپ شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۵۶۲

هفت واحد صنفی در ساردوئیه جیرفت پلمپ شد

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جیرفت روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این واحدهای صنفی در بازدید تیم بهداشت و محیط از منطقه توریستی دلفارد و ساردوئیه انجام شد.
محمد محمودی ادامه داد: در این بازدیدها بازرسان اداره صنعت و معدن و همچنین نماینده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان جیرفت و نماینده بخشداری حضور داشتند که برای تعداد ۴۰ واحد صنفی پرونده به منظور معرفی به تعزیرات تشکیل و به ۲۵ واحد صنفی اخطار تعطیل داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز بهداشت جیرفت با بیان اینکه واحدهای صنفی متخلف به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی پلمپ شد، تصریح کرد: این واحدها شامل نانوایی، رستوران، کبابی و اغذیه فروشی بود.

وی بیان کرد: هدف از این بازرسی ها، ارتقاء سطح بهداشت و سلامت شهروندان است و با توجه به اینکه در ایام تعطیلات شاهد حضور جمعیت بسیار زیادی از هموطنان و گردشگران در این منطقه هستیم برای سلامت و رضایتمندی آنها، روزهای تعطیل حضور بازرسان بهداشت محیط در این منطقه را ضروری می دانیم.
محمودی از متصدیان خواست تا همکاری لازم را با بازرسان بهداشت محیط داشته باشند و تذکرات بهداشتی آنها را جدی گرفته و عمل کنند.
وی گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با شماره تلفن گویای (۱۹۰) رسیدگی به شکایت‌های بهداشتی و یا شماره تلفن ۴۳۲۱۸۵۱۲ بهداشت محیط شهرستان جیرفت تماس حاصل گرفته و مراتب تخلف را اعلام کنند.

شهرستان جیرفت با ۳۰۸ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.
۷۴۵۰/۷۴۲۹/‏۳۰۲۹

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ دکتر هادی بابایی گفت: پس از بازرسی هزار و ۵۲۶ واحد عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی از سوی گروه‌های ناظر بهداشتی دامپزشکی گیلان با همراهی ماموران تعزیرات حکومتی، بهداشت، صمت و گردشگری به مدت یک ماه در شهرستان رشت ، هزار و ۵۲۹ کیلوگرم گوشت فاسد غیرقابل مصرف انسانی در این شهرستان کشف و معدوم شد.

وی در ادامه گفت: در این بازرسی‌ها ، ۸ واحد عرضه کننده فرآورده‌های خام دامی تعطیل و ۲۴ واحد متخلف هم پس از تشکیل پرونده، به مراجع قضایی معرفی شدند.

مدیرکل دامپزشکی گیلان از شهروندان خواست هرگونه تخلف بهداشتی در عرضه فرآورده‌های دامی را به شماره ۱۵۱۲ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • امحای بیش از هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در شهرستان رشت
  • افتتاح خانه ها بهداشت چشمه نادی و رشمه شهرستان گرمسار توسط معاون بهداشتی وزیر بهداشت
  • هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
  • امحا مواد غذایی فاسد در آباده
  • حضور یک قلاده پلنگ در شهرستان کوهسرخ مشاهده شد
  • (ویدیو) حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ خراسان رضوی + ویدئو
  • ثبت نخستین حضور پلنگ در کوهسرخ
  • حضور پلنگ برای نخستین بار در کوهسرخ مستندسازی شد
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر