Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید که این رژیم به دلیل نگرانی از بروز جنگ در چند سال آتی، خود را برای این احتمال آماده می‌کند.به گزارش بلاغ،«تصاحی هنگبی» وزیر همکاری‌های منطقه‌ای رژیم صهیونیستی می‌گوید که این رژیم برای احتمال یک تقابل نظامی با ایران یا بازوهای نظامی این کشور، طی دو سال آینده، در حال آماده شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هنگبی که عضو کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی نیز است در مصاحبه با «اسرائیل هیوم» گفت: امکان درگیری نظامی با ایران یا نواب این کشور از احتمال اینکه جنگی صورت نگیرد، بیشتر است. وی تاکید کرد که «مساله آری یا خیر نیست؛ بلکه مسأله، زمان است». 

این اظهارات وزیر صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی هر ساله رزمایش‌های مختلفی جهت آمادگی با هر جنگ احتمالی علیه لبنان و حزب‌الله برگزار می‌کند اما سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان اخیرا اعلام کرد که این رژیم آمادگی جنگ ندارد و سران اسرائیل امروز بیش از هر زمان دیگری از مقاومت هراس دارند. او گفت، در صورت بروز جنگ، مقاومت این توان را دارد که «عصر حجر» را به این رژیم نشان دهد (جزئیات بیشتر).

وبگاه «تایمز اسرائیل» در بهمن ماه گذشته از تشکیل گردان تازه تاسیس دروازه‌های آتش، تحت فرماندهی تیپ «بارام» در مناطق شمالی فلسطین اشغالی خبر داد که هدف آن مقابله با طرح حزب‌الله برای تصرف الجلیل در صورت وقوع جنگی در آینده است.

در خرداد ماه 98 هم نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی با برگزاری رزمایشی گسترده، جنگی فراگیر در چند جبهه را تمرین کرد که هدف آن مقابله با نیروهای حزب الله، حماس و هرگونه تهدید از سوی مرزهای سوریه بود. 

چند روز قبل از آن نیز ارتش رژیم صهیونیستی شبیه سازی جنگ با حزب الله را تمرین کرده بود. 

کانال 12 اسرائیل درباره این رزمایش نوشته بود، نیروهایی از یگان‌های پیاده، زرهی و نیروی هوایی و یگان‌های جمع‌آوری اطلاعات و بخش‌های هوایی از جمله پهپادها در این رزمایش شرکت کردند و در آن حمله به مقرهای فرماندهی و سایتهای موشکی حزب الله در روستاهای لبنان شبیه سازی شده بود.

وزیر همکاری‌های منطقه‌ای اسرائیل در ادامه با ادعای اینکه جنگ با ایران از جنگ با نیروهای نیابتی به جنگ مستقیم تغییر کرده است، گفت: «یک جنگ بین ایران و اسرائیل صورت خواهد گرفت؛ جنگ مستقیم یا جنگ غیرمستقیم..».

در ارتباط با سوریه، هنگبی گفت: «در سوریه 10 هزار جنگجو تحت رهبری ایران میجنگند و پیش بینی ما این است که حزب الله لبنان در حال حاضر بیش از 160 هزار راکت و موشک در اختیار دارد.» 

وی با بیان اینکه اسرائیل نباید به ایران در زمینه تغییر موقعیت خود در سوریه چراغ سبز نشان دهد مدعی شد، ما باید این تغییر مواضع را هدف قرار دهیم و نباید اجازه دهیم یک دولت تروریستی در نزدیکی مرزهای ما مستقر شود.

هنگبی افزود: ما می‌خواهیم ایران بداند که ماجراجویی برای تغییر مواضع نظامی خود در سوریه برای آنها مفید نیست و هیچ امیدی برای آنها در زمینه تغییر مواضع در سوریه نیست. آنها شاید فکر کنند ما بازدارندگی را متوقف می‌کنیم اما هرگز چنین چیزی رخ نخواهد داد.

وی در پایان مدعی شد که ما هر تقابلی را با پیروزی پشت سرخواهیم گذاشت و می‌دانیم که چگونه از خودمان در برابر هر تهدیدی محافظت کنیم و توانایی دفاع از خود را داریم، درحالیکه آنها ندارند.

اظهارات این وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده است که آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی هر ساله افزایش می‌یابد به طوری که جنگ‌های چند ماهه این رژیم با گروه‌های مقاومت در منطقه مثل حماس در چند سال گذشته، اندک‌اندک به چند هفته و جنگ‌های چند هفتگی به چند روزه تبدیل شده است و چند ماه پیش حملات اسرائیل به غزه با واکنش قاطع نیروهای حماس مواجه شد و تل آویو را فقط پس از دو روز مجبور به پذیرش آتش‌بس زودهنگام کرد. 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر ایران در سوریه: اگر رژیم صهیونیستی خطا کنند، زلزله متوقف نخواهد شد

به گزارش جماران؛ سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه خطاب به رژیم صهیونیستی نوشت: گفتید ما آماده‌ایم بیایید، آمدیم اما در پناه‌گاه بودید اگر باز هم خطا کنید؛ ‌زلزله متوقف نخواهد شد.‌

حسین اکبری سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اکس نوشت: در تاریخ ۱۷ اکتبر سال گذشته گفتم اگر مجدداً خطا کنید طوفان الاقصی به زلزله الاقصی تبدیل می‌شود؛ خطا کردید و چند ساعت زلزله را دیدید.  گفتید ما آماده‌ایم بیایید، آمدیم اما در پناه‌گاه بودید اگر باز هم خطا کنید؛ ‌زلزله متوقف نخواهد شد.‌

دیگر خبرها

  • شیخ نعیم قاسم: از رویارویی با اسرائیل دست نخواهیم کشید
  • انفجار مهیب در حمله موشکی حزب الله به یک پایگاه اسرائیلی+ فیلم/مقام ارشد اسرائیلی: ما به اوج رسوایی نزدیک هستیم نه پیروزی!/مخالفت گروه هفت با حمله نظامی اسرائیل به رفح
  • کوثری: شلیک به ریزپرنده ها بخاطر آماده باش پدافند هوایی است /بازی اسرائیل دیگر قدیمی شده است
  • سفیر ایران در سوریه: اگر رژیم صهیونیستی خطا کنند، زلزله متوقف نخواهد شد
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح/شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار تن رسید
  • آماده شدن ارتش اسرائیل برای حمله زمینی گسترده به رفح
  • شوک صهیونیست‌ها از حمله ترکیبی حزب‌الله به مقر سری اسرائیل
  • احتمال بقای اسرائیل با نا امن‌سازی ایران کم‌تر می‌شود
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • اعتراف خبرنگار ایرانی بی‌بی‌سی به نفوذ پهپادی حزب الله/ این حمله پیام هشدار حزب‌الله به رژیم صهیونیستی بود