Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکسی لوپز از وندا نارا و ایکاردی عصبانی است.

طرفداری- سه پسر مشترک مکسی لوپز و وندا نارا پس از جدا شدن آنها از یکدیگر، اکنون با مادرشان و مائورو ایکاردی زندگی می کنند. مکسی لوپز اعلام کرد آنها اجازه نمی دهند او با فرزندانش صحبت کند.

مکسی لوپز در مصاحبه ای با پودموس هابلار، گفت:

توسط قاضی، قراردادهایی بین ما به امضا رسید ولی هرگز به آنها احترام گذاشته نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اجازه نمی دهند فرزندانم را ببینیم. آخرین بار، دو مرتبه آنها را سال گذشته دیدم. مدت هاست می خواهم با وندا نارا صحبت کنم؛ هر مسئله خصوصی که در ذهنم فرض می کنم، توسط او در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. مدت هاست ارتباط ما به طور کامل قطع شده است.

وندا و شوهرش (ایکاردی) به من بی احترامی می کنند؛ وقتی با وندا هستید، فقط به پول فکر می کند. دغدغه اصلی او همیشه پول است درحالیکه به هیچ وجه کمبود چیزی را حس نمی کند. قبلا به شوهر جدید وندا (ایکاردی) گفتم وقتی پدر شدی، احساس مرا درک می کنی. از فرزندانم برای تحریک و خشمگین کردن من استفاده می کنند.

بارها پیش آمده که وقتی تلفنی درحال صحبت با فرزندانم هستم، شوهر جدید وندا (ایکاردی) تلفن را قطع کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است

مسعود امراللهی گفت: برای استان‌های شمالی، استان‌های جنوبی از جمله هرمزگان، بوشهر و همچنین فارس  اقلام اساسی از جمله مرغ منجمد، شکر، آرد و ... تامین شده است.

او با بیان اینکه هیچ کمبودی در استان‌های مسافرپذیر نداریم، افزود: اقلام اساسی نه تنها برای ایام عید، بلکه برای دوماه بعد تامین شده است.

امراللهی ادامه داد: بنابر برنامه ریزی صورت گرفته کمبودی در عرضه  اقلام اساسی نداریم که براین اساس آرامش بر بازار حاکم است.

مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد گفت: اگر مردم با گران‌فروشی و تخلفات صنفی مواجه شدند از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • وقتی دیگر زمین جایی برای زندگی نیست و شهر فضایی می شود! (عکس)
  • وقتی دعای مادر باعث بازگشت فرزندش از مرگ شد + فیلم
  • آخرین صحبت‌های آزاده نامداری قبل از فوت چه بود؟
  • آرامش بر بازار اقلام اساسی حاکم است
  • بدترین عید زندگی مسعود پزشکیان
  • عکس| قاب احساسی و متفاوت جنیفر لوپز با دخترش
  • فناوری عید؛ چگونه «عید» را در زندگی تولید و تکثیر کنیم؟
  • اقتصاد عید؛ چگونه «عید» را در زندگی تولید و تکثیر کنیم؟
  • نامه این فوتبالیست به برادر ۴ ساله‌اش دنیا را تکان داد
  • نامه اندریک به برادر 4 ساله‌اش دنیا را تکان داد