Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@02:02:56 GMT

تصویر سارقان طلای کودکان منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۲۹۹۶

تصویر سارقان طلای کودکان منتشر شد

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از بازداشت زن و مردی خبر داد که طلا‌های کودکان و افراد سالمند را می‌دزدیدند.

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ علی سلیمانی با اعلام خبر بازداشت دو سارق طلای کودکان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت طلای کودکان و اغفال افراد سالمند در پوشش کمک به مساجد و مراکز خیریه توسط یک مرد و زن، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی گسترده مطلع شدند که سارقان با استفاده از سه دستگاه خودرو سمند، تیبا و پراید و پرسه‌زدن در خیابان‌ها و معابر خلوت اقدام به سرقت طلای کودکان کرده و در موارد دیگر با اغفال سالمندان به بهانه کمک به مؤسسات خیریه یا مساجد از آن‌ها سرقت می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: کارآگاهان پس از چندین روز تلاش شبانه‌روزی و تمرکز بر محل‌های وقوع سرقت، یکی از سارقان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با راهنمایی‌های متهم بازداشت شده، سارق زن را نیز در بازداشت و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی متذکر شد: متهمان به ۳۵ فقره سرقت از کودکان و سالمندان در شهر‌های فردیس، هشتگرد و کرج اعتراف کرده و انگیزه خود از سرقت‌ها را اعتیاد شدید به موادمخدر و تهیه هزینه‌های آن عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان این که متهمان دارای سوابق متعدد سرقت در استان البرز هستند، گفت: در بررسی‌های به عمل آمده، ارزش تقریبی اموال به سرقت رفته از مالباختگان ۱۰ میلیارد برآورد شد که به همراه متهمان و خودرو‌های سارقان تحویل مراجع قضایی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

سلیمانی یادآور شد: به منظور شناسایی سایر شکات، بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است.

این مقام انتظامی از شهروندانی که به این شیوه یا توسط این افرد مورد سرقت قرار گرفته‌اند خواست تا برای پیگیری شکایت خود به پلیس آگاهی شهرستان نظرآباد واقع در سایت اداری، جنب دادگستری نظرآباد مراجعه یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۶۴۵۳۵۷۴۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: شهرستان نظرآباد سارقان طلای کودکان پلیس آگاهی سید محمد بطحایی سد لتیان لیگ ملت های والیبال پاتوسی شورای نگهبان مریم میرزاخانی عملیات رمضان افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه

جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در بندر گناوه خبر داد و گفت: با دستگیری متهمان، به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر گناوه، سردار سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر و قدردانی از مشارکت مردم در برخورد با ناهنجاری اجتماعی اظهار داشت: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف به جامعه هدف خدمات ارائه می‌کند. در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی یکی از سارقان در این عملیات خاطرنشان کرد: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌ها از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.پس از هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند. متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند. با هماهنگی قضایی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید شد و حدود 80 درصد اموال به سرقت رفته کشف شده به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • اشد مجازات برای سارقان سابقه دار/ به هیچ عنوان به سارقان مرخصی داده نمی شود
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین