Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۱۳ اجلاسیه در راستای برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان مرکزی برگزار می‌شود. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۷ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار محسن کریمی عصر امروز در ستاد کنگره ملی نقش امام(ره) و 6 هزار و 200 شهید استان در دفاع مقدس با اشاره به عملکرد ستاد کنگره ملی نقش امام(ره) و 6 هزار و 200 شهید استان در دفاع مقدس اظهار داشت: این ستاد کار خود را با  از بهار 93 با 12 کارگروه آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارگروه نخست با عنوان کارگروه اجرایی بوده که در زمینه راه‌اندازی مرکز مطالعات و تحقیقات دفاع مقدس استان، راه‌اندازی سایت شهود و غیره کارهای بسیار ارزشمندی را انجام داده است، تهیه 20 هزار جلد کتاب مرجع، اخذ مجوز سایت شهود از وزارت فرهنگ و ارشاد، تهیه و آرشیو کامل روزنامه اطلاعات و جمهوری به صورت نرم‌افزاری و غیره از اقدامات این کارگروه بوده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: دومین کارگروه، کارگروه عملیلت بوده که در زمینه جمع‌آوری اطلاعات و نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است، در این زمینه 18 محقق و پژوهشگر کار خود را آغاز کرده‌اند و تا کنون 8 عنوان از عملیات‌ها را به اتمام رسانده‌اند و تا کنون با 530 نفر از فرماندهان، رزمندگان و پیشکسوتان مصاحبه شده است، تهیه سند جامع اعزام‌ها به جبهه، تهیه آرشیو تخصصی گنجینه دفاع مقدس و جمع‌آوری 10 هزار عکس، سند و خاطره از اقدامات این کارگروه بوده است.

کریمی بیان کرد: کارگروه تبلیغات هنری سومین کارگروه ستاد بوده که در زمینه ساخت، تولید و انتشار فیلم، مستند، اسناد، کلیپ و سرود و مصاحبه با فرماندهان فعالیت داشته که تاکنون 33 مستند فاخر دفاع مقدس را تولید کرده است.

وی عنوان کرد: چهارمین کارگروه، کارگروه بانوان است که یکی از فعال‌ترین کارگروه‌ها بوده و تاکنون 22 عنوان کتاب را با تحقیق جنع‌آوری کرده که تاکنون 5جلد آن چاپ شده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: کارگروه پنجم تحت عنوان کارگروه تدوین و انتشار بوده که وظیفه ویراستاری اطلاعات جمع‌آوری شده را برعهده داشته اشت.

کریمی ادامه داد: کارگروه انقلاب اسلامی ششمین کارگروه بوده و وظیفه جمع‌آوری اطلاعات و اسناد در زمینه نحوه شکل‌گیری انقلاب اسلامی در استان مرکزی را برعهده دارد.

وی افزود: هفتمین کارگروه تحت عنوان کارگروه ادارات و سازمان بوده که 80 نهاد دولتی و کارخانه در دفاع مقدس نقش داشته که 50 مورد از آنها تاکنون 100 درصد از وظایف خود را انجام و مابقی نیز در حال انجام است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی بیان کرد: هشتمین کارگروه تحت عنوان کارگروه تاریخ شفاهی بوده که وظیفه مصاحبه شفاهی را برعهده دارد، کارگردع آمار و اطلاعات نیز نهمین کارگروه ستاد و دهمین کارگروه تحت عنوان کارگروه فرهنگ‌نامه شهدا است که تاکنون 22 جلد فرهنگ‌نامه جامع شهدا را تحت عنوان ستارگان سرزمین آفتاب انجام داده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: هدف از دیدار با خانواده شهدا الگو گرفتن از روحیه آنان استفرمانده سپاه عاشورا: شهدای مدافع با مقاومت استکبار را خوار و ذلیل کردندکشور به برکت خون شهدای مدافع حرم حفظ شده است

کریمی عنوان کرد: کارگروه جهاد و مهندسی رزمی و کارگروه اطلاعات عملیات نیز به ترتیب یازدهمین و دوازدهمین کارگروه‌های ستاد کنگره هستند.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون از مجموع 13 اجلاسیه کنگره 4 اجلاسیه با عناوین اجلاسیه‌های مدافعان حرم، سنگرسازان بی‌سنگر، کارگری و شهدای فرهنگیان و دانش‌آموزی برگزار شده است و 9 اجلاسیه دیگر با عناوین روحانیت، نقش بهداری رزم جامعه پزشکی در دفاع مقدس،ورزشکاران، بانوان، دانشگاهیان، پیشکسوتان جهاد و شهادت و نقش امام(ره) باقی مانده است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: اجلاسیه نهایی نیز در مهرماه در مصلی اراک برگزار می‌شود.

کریمی تصریح کرد: لازم است قبل از اجلاسیه اصلی شورای سیاست‌گذاری پس از دیدار با مقام معظم رهبری برگزار شود، همچنین  کمیته‌ها جلسات و وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

وی عنوان کرد: به‌دنبال کار تبلیغی نیستیم، برهمین اساس متولیان برگزار کننده اجلاسیه‌ها باید کار تبیینی انجام دهند.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور با حضور در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید و با آرمان‌های شهدای تجدید پیمان کردند.

سرهنگ پاسدار روح الله حسین زاده افزود: کاروان راهیان نور ورزش کشور در سفر دو روزه خود از یادمان شهدای شلمچه، یادمان شهدای علقمه، موزه جنگ خرمشهر و یادمان شهدای اروند بازدید کردند.

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود