Web Analytics Made Easy - Statcounter

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی تهدیدات پیاپی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم علیه حزب‌الله لبنان را بی‌اعتبار خواند.

وزیر سابق اسرائیلی روز یکشنبه در یک گفت‌وگوی رادیویی تاکید کرد که «عذر خواهی بابت کشته شدن یک نیروی جنبش حماس، دیوانگی محض است و این حکایت از ترس نتانیاهو دارد».

نظامیان رژیم صهیونیستی صبح پنجشنبه هفته گذشته به سمت یک نقطه‌ دیدبانی وابسته به نیروهای حماس در گذرگاه «بیت‌حانون» (ایزر) تیراندازی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این موضوع گردان‌های القسام  از شهادت یکی از اعضایش به نام «محمود ادهم» خبر داد و اعلام کرد وی از یگان حفاظت مرزی بوده است.

دیروز نتانیاهو اعلام کرد، به شهادت رساندن «محمود احمد صبری الادهم» (28 ساله) از اعضای گردان های «القسام» شاخه نظامی حماس عمدی نبوده است و تا زمانی که حماس و گروه‌های فلسطینی در نوار غزه به آتش‌بس پایبند باشند، تل‌آویو نیز به آن پایبند است.

«محمود احمد صبری الادهم»  از اعضای گردان های «القسام»

ارتش رژیم اشغالگر قدس روز پنجشنبه گذشته (۲۰ تیر) در اعترافی کم سابقه مدعی شد که یکی از فعالان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را «به اشتباه» هدف قرار داده و به شهادت رسانده است.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است که نظامیان این رژیم در اثر سوء تفاهم و تصور اینکه این فرد مسلح است به سمت او آتش گشوده‌اند. ارتش این رژیم مدعی است که در حال تحقیق بر روی این حادثه است.

رهبران حماس در نشستی که با هیأت مصری در نوار غزه داشتند، تأکید کردند، «رژیم اشغالگر باید بداند که مقاومت در نوار غزه جز به شکست محاصره راضی نخواهد شد»

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه اظهاراتش علیه نتانیاهو گفت که «هر ماه بیشتر و بیشتر به حماس رشوه می‌دهیم تا به ما حمله نکنند».

لیبرمن هرچند از سیاستمداران راستگرا محسوب می‌شود، ولی به دلیل اختلافات شدید با نتانیاهو در نوامبر ۲۰۱۸ از سمتش استعفا داده بود. این اختلافات به جایی رسید که لیبرمن پس از انتخابات آوریل ۲۰۱۹، از پیوستن به کابینه نتانیاهو سر باز زد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، دو بار حزب‌الله لبنان را تهدید کرد.

نتانیاهو که دیروز هم حزب‌الله را تهدید کرده بود، امروز (یکشنبه) در جمع وزاری کابینه خود گفت که «اگر حزب‌الله جرأت کند و به اسرائیل حمله کند، ما ضربات مهلکی را به لبنان وارد خواهیم کرد».

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود گفته بود که «نیروهای مقاومت قادر هستند کل اسرائیل را هدف قرار دهند و در صورت وقوع جنگ، آن را به عصر حجر باز می‌گرداند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیروز (شنبه) هم در اظهاراتی تهدیدآمیز مدعی شده بود که «ارتش منتظر چراغ سبز من برای انجام عملیات نظامی در غزه است؛ عملیاتی که در صورت عدم پایبندی حماس به آتش‌بس برای این جنبش دردآور خواهد بود».

«سرایا القدس» شاخه نظامی جهاد اسلامی در واکنش به این اظهارات نتانیاهو اعلام کرد که «آماده پاسخگویی به هر حمله رژیم صهیونیستی است و دست‌بسته نخواهد نشست.»

310311

کد خبر 1279717

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آویگدور لیبرمن بنیامین نتانیاهو رژیم صهیونیستی اسرائیل باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا ایران و آمریکا حسن روحانی بانک مرکزی استان خراسان شمالی فدریکا موگرینی گردشگری آندره استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی

به گزارش خبرگزاری مهر، یک منبع آگاه وابسته به حماس در گفتگو با العربی الجدید تاکید کرد که کابینه رژیم صهیونیستی عملیات گمراه‌سازی هدفمندی را در میان اسرائیلی‌ها و خانواده‌های اسرای اسرائیلی نزد مقامت در پیش گرفته تا از آزادی این اسرا طفره برود.

وی اخبار منتشر شده در رسانه‌های عبری زبان مبنی بر پیشنهاد حماس برای آزادی ۲۰ اسیر بجای ۴۰ اسیر در مرحله نخست توافق مبادله اسرا که اخیرا در قاهره مطرح شده بود، را رد کرد و گفت: در پی انتشار این خبر، رسانه‌های عبری زبان نوشتند که تعداد اسرای زنده در اختیار مقاومت از ۲۰ نفر بیشتر نیست که این خلاف واقعیت است.

منبع مذکور اشاره کرد که مسلما نمی‌توان تعداد دقیق اسرای زنده اسرائیلی را مشخص کرد اما قطعا تعداد آن‌ها بیشتر از آن چیزی است که رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند.

وی فاش کرد که تنها جنبش متبوعش حدود ۳۰ ژنرال و افسر شاباک را در جریان حمله هفتم اکتبر به برخی پایگاه‌های حساس و مهم به اسارت گرفته است و آن‌ها اکنون در مناطقی تحت تدابیر امنیتی شدید و کاملا دور از دسترس رژیم صهیونیستی هستند و این رژیم تحت هیچ شرایطی قادر به رسیدن به آن‌ها نخواهد بود.

این رهبر حماس بیان کرد که نتانیاهو و برخی وزرای اسرائیلی اطلاعات زیادی را در مورد بعضی از نظامیان اسیر در غزه پنهان می‌کنند تا اینگونه مانع از خشم نیروهای جنگی خود شوند و شاید بخش زیادی از مواضع تند و خشمناک سرلشکر نتسان الون نماینده ارتش صهیونیستی در هیئت مذاکره کننده این رژیم به تعلل و بی‌خیالی نتانیاهو در قبال پرونده مبادله اسرا برمی‌گردد.

وی گفت تنها راه آزادی اسرای اسرائیلی، مذاکرات جدی و به تبع آن توقف کامل جنگ و بازسازی نوار غزه است.

این رهبر حماس در بخش دیگری از سخنانش گفت ازسرگیری عملیات‌های نظامی ارتش صهیونیستی در شمال و مرکز نوار غزه در حالیکه قبلا مدعی نابودی مقاومت در آنجا شده بود، بیانگر کذب ادعاهای قبلی این رژیم است.

وی گفت مقاومت در سلامت کامل قرار دارد و همچنان به شیوه‌ای منضبط در چارچوب ساختارهای یکپارچه اوضاع را در میدان نبرد تحت کنترل دارد.

این رهبر حماس همچنین بیان کرد که یحیی سنوار رهبر این جنبش در غزه علی رغم جنگ جاری و عملیات‌های اطلاعاتی گسترده و شبانه‌روزی رژیم صهیونیستی، از واقعیت موجود به دور نیست و اینکه گفته می‌شود در تونلی منزوی و پنهان شده، صرفا ادعای نتانیاهو و سرویس‌های امنیتی او برای سرپوش نهادن بر شکست خود در تحقق اهداف اعلام شده در برابر جامعه صهیونیستی و همپیمانانشان است. وی تاکید کرد که سنوار به عنوان فرمانده میدان نبرد وظایف خود را انجام می‌دهد.

او همچنین تاکید کرد که سنوار اخیرا از مناطقی که شاهد درگیری‌های شدید بین مقاومت و نیروهای اشغالگر بود، بازدید کرده و با شماری از مجاهدان نیز خارج از تونل‌ها دیدار کرده و اخیرا نیز رهبران حماس در خارج را در جریان وضعیت مقاومت در نوار غزه قرار داده است.

این رهبر حماس بیان کرد که جنبش متبوعش همواره با طرح‌های پیشنهادی برای آتش‌بس تعاملی جدی داشته است اما دولت آمریکا در جریان مذاکرات چهره حقیقی خود را نمایان کرد و ثابت کرد که کاملا طرف رژیم اشغالگر را گرفته است.

کد خبر 6087542 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • لیبرمن به مقامات صهیونیست: به خانه‌تان بازگردید
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • رژیم‌صهیونیستی نمی‌تواند تا ابد بجنگد
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • رژیم صهیونیستی تحمل تا ابد جنگیدن را ندارد
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای اسرائیلی در دویستمین روز جنگ+ تصاویر
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است