Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه‌ای مشترک بر پایبندی خود بر توافق هسته‌ای با ایران تاکید کردند. تاریخ انتشار: 21:32 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۶۴

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان،فرانسه، انگلیس و آلمان در بیانیه‌ای مشترک بر پایبندی خود بر توافق هسته‌ای با ایران تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است وقت آن رسیده که راه‌های توقف تنش و از سرگیری گفتگو با ایران بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال تکمیل/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توافق هسته ای پایبندی اروپا توقف تنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند

بارش برف بهاری در آلمان/ DPA حرکت کشتی تفریحی" سیلور ری" به سمت دریای شمال/ آلمان/ DPA بیرون درآوردن صدها جسد مدفون شده توسط نیروهای اسرائیلی در یک گور دسته جمعی در محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه/ APA پاکسازی ویرانی های ناشی از حمله ارتش اسراییل به اردوگاه "نور شمس" در شهر طولکرم در کرانه باختری/ APA تظاهرات بزرگ حامیان فلسطین در شهر مادرید اسپانیا/ SOPA اعتراض شهروندان ارمنستانی به تسلیم 4 روستای مرزی از سوی دولت ایروان به جمهوری آذربایجان/ تاس مسابقات دو ماراتون لندن/ PA و آسوشیتدپرس کشت مزارع چای در پشت بام ساختمان ها در هانگژو چین/ زوما تخریب کامل یک نیروگاه برق در اوکراین در اثر حمله روسیه/ خبرگزاری فرانسه تصویری هوایی از یک موج شکن که برای جلوگیری از فرسایش ساحلی در امتداد ساحل در استان رایونگ تایلند نصب شده است./ خبرگزاری فرانسه اردوگاه آوارگان سیلزده در بروندی/ خبرگزاری فرانسه انتقال صندوق های آرا انتخابات سراسری هند در کوهستان های صعب العبور ایالت بنگال غربی/ گتی ایمجز فوران کوه آتشفشان "روانگ" در "سیتارو" اندونزی/ گتی ایمجز برگزاری مراسم 2 هزار و 777 اُمین سالگرد تاسیس "شهر ابدی" در روم ایتالیا/ زوما فروش موز در بازاری در بنگلادش/ زوما کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ از محاکمه استاد حقوق اسراییلی تا اعتراضات جهانی ضداسراییل

دیگر خبرها

  • گروسی: ایران با داشتن اورانیوم غنی‌شده چند هفته با ساخت بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی : ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد نه چند ماه
  • گروسی: ایران باید بیشتر با آژانس همکاری کند/ قصد دارم به زودی به ایران بروم
  • ایران با ساخت بمب اتم "چند هفته، نه چند ماه" فاصله دارد
  • اظهارنظر گروسی درباره هسته‌ای شدن ایران/ به تهران می‌روم
  • گروسی: ایران چند هفته با در اختیار داشتن اورانیوم غنی‌شده کافی برای ساختن بمب اتم فاصله دارد
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
  • گروسی به ایران می آید؟ | پیام جدید مدیرکل آژانس به تهران | واکنش به تهدید حملات هسته‌ای
  • دیدنی های امروز؛ از ماراتون لندن تا انتخابات هند
  • اصابت ۵ موشک از ۷ موشک ایران یعنی نابودی قوی‌ترین سامانه دفاعی دنیا