Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:47:42 GMT

فولاد قرارداد مهاجم جوان خود را تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۳۵۳۳

فولاد قرارداد مهاجم جوان خود را تمدید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله رضایی مدیرعامل باشگاه فولاد پس از مذاکره با سید هیثم هاشمی زاده، قرارداد او را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.

هاشمی زاده که محصول آکادمی باشگاه فولاد خوزستان است در نیم فصل دوم به صورت قرضی در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بازی کرد و اکنون مجدداً به تیم خود بازگشته است.

تیم فولاد در حال حاضر در اردوی سوم خود در تهران به سر می برد و برای حضور موفق در لیگ نوزدهم آماده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد خوزستان در این فصل جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی را در راس کادر فنی خود قرار داده است.

کد خبر 4666620

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟

عطااللّه هاشمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: علی رغم پیگیری های مکرر و نامه نگاری های متعدد، هنوز جایزه تحویل گندم توسط رئیس ‌جمهور اعلام نشده است. هرچند گندمکاران چشم انتظار اعلام نرخ خرید هستند.

به گفته او، با توجه به آغاز پیک برداشت، برداشت گندم از ۶ استان در حال انجام است که با شرایط مساعد بارش و وقوع بارش های نرمال و بالاتر از نرمال و دمای مناسب پیش بینی می شود که میزان خرید به شرط اصلاح قیمت و پرداخت به موقع مطالبات گندمکاران به بالای ۱۱ میلیون تن برسد.

هاشمی ادامه داد: اگر میزان خرید به طور متوسط در هکتار یک تن افزایش یابد، پتانسیل صادرات حداقل یک میلیون تن به بازارهای هدف وجود دارد.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آمار متوسط بارش سالانه کشور ما ۲۰۰ میلی متر است که با رعایت برخی الزامات همچون دانش، سرمایه و تکنولوژی امکان افزایش عملکرد در واحد سطح وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد
  • قرارداد امری تا ۲۰۲۷ تمدید شد
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • استون ویلا قرارداد اونای امری را تمدید کرد + عکس
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • مدیرعامل فولاد شکایت مهدی رحمتی را تکذیب کرد
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • تخصیص جایزه گندم به کجا رسید؟