Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:08:19 GMT

بارسلونا برای جذب لائوتارو پیشنهاد نداده است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۳۸۳۱

بارسلونا برای جذب لائوتارو پیشنهاد نداده است

خاویر زانتی، اسطوره باشگاه اینتر و یکی از مدیران این تیم در مورد آینده لائوتارو مارتینز صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، لائوتارو مارتینز 21 ساله طی یک فصل حضور در اینتر نمایش موفقی داشت و این روند با لباس تیم ملی آرژانتین در کوپا آمه ریکا نیز تکرار شد. در هفته های اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال او به بارسلونا منتشر شده اما خاویر زانتی مدعی شد پیشنهادی از باشگاه اسپانیایی به دست آنها نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خاویر زانتی گفت: "آینده مائورو ایکاردی؟ او تمرینات پیش فصل را کنار ما آغاز کرده است. بازیکنان در حال فعالیت هستند، بازار تابستانی شروع شده و ما نیز منتظریم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

 

درخشش اخیر لائوتارو مارتینز؟ من از عملکرد لائوتارو در کوپا آمه ریکا بسیار رضایت داشتم. او تنها 21 سال دارد و فصل بسیار مثبتی را سپری کرده است و لائوتارو او آینده درخشانی را پیش رو دارد. انتقال لائوتارو به بارسلونا؟ پیشنهادی از بارسلونا برای خرید وی به دست ما نرسیده، ما از داشتن لائوتارو بسیار خوشحالیم و می خواهیم او را حفظ کنیم.

 

حضور آنتونیو کونته در اینتر؟ او تجربه زیادی دارد و ما سعی خواهیم کرد که در سری A مدعی باشیم. هفته بعد من به چین می رویم زیرا چند بازی دوستانه پیش روی داریم. یک سال مهم پیش روی ما خواهد بود، زیرا اینتر باید به قهرمانی دست یابد."

لائوتارو مارتینز خاویر زانتی اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لائوتارو مارتینز خاویر زانتی اینتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته

تین نیوز

سخنگوی دولت با اشاره به نظر قوه مجریه درباره افزایش تعطیلی آخر هفته گفت: منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره تعطیلی آخر هفته گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است. دولت با کارشناسی که انجام داد لایحه ای را سال گذشته تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود نسبت روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

وی افزود: نگاه دولت این است که باید بتوانیم در این خصوص تصمیم‌گیری منعطف تری متناسب با اقتضاعات زمانی و فرهنگی و اقتضاعات مختلف داشته باشیم و دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم لذا پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش میزان تعطیلی به دو روز انتخاب روزها در اختیار نظرات کارشناسی بخش های مختلف دولتی قرار بگیرد که منتظریم این مصوبه در مجلس نهایی شود تا بتوانیم مقدمات اجرایی آن را هم فراهم کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دلخوری آرائوخو، با این پیشنهاد دیگر نمی‌مانم
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!
  • نظر دولت درباره افزایش تعطیلی آخر هفته
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • امیدواری بایرن: ستاره مصدوم بارسا مال ما!
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • (ویدئو) سپهبدی که به رهبر انقلاب پیشنهاد درجه سرهنگی داد!
  • واکنش خاویر تباس به صحنه جنجالی ال کلاسیکو با انتشار تصاویری از اشتباه‌های تکنولوژی خط دروازه!