Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: بنیاد شهید استان در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز به جمع آوری وصایای شهدای والامقام استان در رابطه با نماز، امر به معروف و نهی از منکر اقدام کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، هدایت مظلومی امشب در نخستین نشست ستاد اقامه نماز بنیاد شهید استان با اشاره به اینکه مهمترین اصل در نماز، خودسازی و طهارت روح و جسم است، اظهار کرد: نماز کارخانه انسان سازی است و اگر با ایمان و حضور قلب خوانده شود، انسان را از زشتی دور می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: یکی از مهمترین آثار نماز، تاثیر و اهمیت این فریضه الهی در زندگی فردی و اجتماعی است که موجب سعادت و رستگاری انسان می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با تاکید بر اجرایی کردن برنامه‌های توافق‌نامه با موضوع نماز، گفت: بنیاد مازندران در راستای ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز به جمع‌آوری وصایای شهدای والامقام استان در رابطه با نماز، امر به معروف و نهی از منکر اقدام کرده است.

مظلومی برپایی نمایشگاه عکس شهدای نماز را از دیگر برنامه های محوری بنیاد در توسعه فرهنگ نماز در بنیاد عنوان کرد و اظهار داشت: تمامی اطلاعات برنامه‌های مربوط به نماز، در بانک اطلاعاتی نماز بنیاد استان به روزآوری می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه خدمت به خانواده های معزز شهدا و ایثارگران عبادت است گفت: خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان سرمایه های گرانسنگ نظام و انقلاب هستند.

وی افزود: خدمت به این انسانهای والا، زنده نگه داشتن روحیه ایثار و ارج نهادن به حلم و بردباری این عزیزان در صیانت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مظلومی با اشاره به اینکه خانواده های معظم شهدا بهترین فرزندان خود را تقدیم نظام کردند اظهار داشت: خدمت به خانواده های مکرم شهدا و ایثارگران از یک ارزش و فضیلت بالایی برخوردار است و همه مسئولین باید خود را موظف به حل مشکلات جامعه ایثارگری بدانند.

مدیرکل بنیاد شهید مازندران با گرامیداشت یاد شهدا گفت: شهیدان گرانقدر، حریت و آزادگی، استقلال، امنیت و آرامش، اقتدار و عزت و سربلندی را برای کشور ما به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به بوشهر با حضور در پایگاه هوایی شهید یاسینی بوشهر از خانواده سه شهید ارتش جمهوری اسلامی تجلیل کرد.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این آیین در سخنانی گفت: نقش ارتش در تمامی مراحل دفاع مقدس بسیار مهم و ارزنده بود؛ از مقاومت در خرمشهر، شکست حصر آبادان گرفته تا بسیاری از عملیات‌های تخصصی و عملیات‌های هوایی که موفقیت‌آمیز و راه‌گشا بود.

او اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی، باایمان، غیرتمند، ولایتمدار و وطن‌دوست است که این ویژگی‌ها موجب شد به دشمن اجازه غلبه ندهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ارتش در خودکفایی نیز پیشتاز بود و اکنون نیز تلاش می‌کند که با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های جهان خود را برای دفاع از کشور و انقلاب به‌روز نگه‌دارد.

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • شهدا بهترین الگو برای انسان در مسیر الله هستند
  • تولیدات فرهنگی مرتبط با شهدا و ایثارگران حمایت می‌شود
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران در استان بوشهر انجام شود
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • واگذاری زمین به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شود
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی