Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@20:40:34 GMT

نزاع طایفه‌ای در الوان، یک کشته برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۳۸۹۴

سرهنگ حمید رضا بهاروند در گفت‌وگو با فارس در شوش، از نزاع دسته جمعی در شهر الوان از توابع شهرستان شوش خبر داد و اظهار کرد: با اقدامات پلیس هم اکنون امنیت برقرار است.

وی بیان داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰مبنی بر یک فقره نزاع دسته جمعی در شهر الوان، بلافاصله ماموان پلیس با چند اکیپ عملیاتی به محل درگیری اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی در ادامه بیان داشت: در بررسی های به عمل آمده در جریان این نزاع دسته جمعی طایفه ای یک نفر 45 ساله با سلاح شکاری فوت و ۱۳ نفر زخمی شدند و جهت مداوا به مرکز درمانی منتقل شدند که حال عمومی آنها نیز مساعد است.

بهاروند بیان داشت: با حضور چند اکیپ از ماموران پلیس در محل درگیری و انجام اقدامات کنترلی و پیشگیرانه نظم و امنیت حاکم و اوضاع تحت کنترل است.

وی با بیان اینکه دستگیری عاملان درگیری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارند، از  طرفین‌ دعوی خواست تا هرگونه مطالبه گری خودرا از مجاری قانونی و دستگاه قضایی پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شوش افزود: تحقیقات تکمیلی متعاقبا به اطلاع عموم شهروندان اعلام خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • (ویدئو) نبش گورهای دسته جمعی در خان‌یونس
  • یک کشته و یک مجروح در پی درگیری در فروشگاه لباس در شیراز
  • درگیری در فروشگاه لباس در شیراز با یک کشته و یک مجروح
  • گاف جنجالی و جدید بایدن در حین گرفتن عکس دسته‌جمعی (فیلم)
  • از حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل تا کشف گور دسته جمعی در بیمارستان الشفا
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان؛ یک نفر کشته شد
  • درگیری بر سر فشار آب یک ساختمان در تهران/ یک نفر کشته شد؛ 4 نفر بازداشت شدند
  • از بوی بد دهان تا چای سرد
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین