Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از کشته و زخمی شدن ۱۰ نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی در عملیات یگان تک‌تیرانداز در محور جازان واقع در جنوب عربستان خبر دادند.

به گزارش مشرق، نیروهای تک‌تیرانداز ارتش یمن و انصارالله روز یکشنبه با انجام عملیاتی در جازان واقع در جنوب عربستان، ۱۰ نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی را کشته و زخمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

ده‌ها نیروی ائتلاف سعودی در خاک عربستان کشته و زخمی شدند

شبکه «المسیره» به نقل از یک منبع نظامی یمن گفت که یگان تک‌تیرانداز یمن، این ۱۰ نفر را در شرق منطقه جبل الدود در جازان هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله پنجشنبه گذشته بر تعدادی از پایگاه‌های نظامی شبه‌نظامیان در شرق جبل الدود در جازان مسلط شده بودند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو تحولات منطقه یمن عربستان سعودی جازان تک تیراندازان یمنی ائتلاف سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ در تیراندازی در منطقه ساوث ساید، واقع در شهر شیکاگو، آمریکا دختربچه‌ای هشت ساله کشته شد و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند. بنا بر اعلام پلیس، این تیراندازی مربوط به خشونت باند‌های تبهکار در منطقه است و حدود ساعت ۹ شنبه شب در محلی که دورهمی خانوادگی در حال برگزاری بود روی داد. در این حمله، دو پسربچه یک ساله و هشت ساله هدف شلیک چندین گلوله قرار گرفتند و حالشان وخیم اعلام شده است. کودکی ۹ ساله نیز برای درمان جراحت جزئی در بیمارستان بستری شده است.
تاکنون هیچ مظنونی دستگیر نشده است و پلیس خواستار کمک مردم برای شناسایی مهاجمان شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیراندازی جمعی در لوئیزیانیای آمریکا با ۱۲ کشته و زخمی
  • کشته و زخمی شدن نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله
  • رزمندگان ما بمب‌هایی در مسیر نظامیان دشمن صهیونیست منفجر کردند
  • کشته و زخمی شدن تعدادی از نیروهای تیپ گولانی در عملیات حزب‌الله لبنان
  • زخمی شدن 4 نظامی اسرائیلی در نزدیکی مرز لبنان
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ یک فلسطینی زخمی شد+ فیلم
  • ۱۱ کشته و زخمی به علت تیراندازی در شیکاگو آمریکا
  • آخرین آمار شهدا، زخمی‌ها و خسارت‌ها در غزه
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست