Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@09:14:47 GMT

ادعای نتانیاهو: ارتش آماده مقابله با ایران است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۴۷۰۲

ادعای نتانیاهو: ارتش آماده مقابله با ایران است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالم پست، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد که ارتش این رژیم آماده مقابله با ایران است.

نتانیاهو در سخنانی در دانشکده امنیت اسرائیل با انتقاد از برجام گفت که در زمان امضای این توافق او تنها مخالف توافق بوده است.

نتانیاهو تنها نتیجه برجام را ایجاد روابط حسنه و مستحکم تل آویو با کشورهای بزرگ عربی عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر جنجالی رژیم صهیونیستی در ادامه در ارتباط با برجام مدعی شد: من مجبور شدم به تنهایی علیه توافق هسته‌ای بجنگم. من مجبور شدم به تنهایی با همه قدرت‌ها و علیه رئیس جمهور آمریکا بجنگم و حتی به کنگره آمریکا رفتم.

نتانیاهو همچنین با اشاره به این که ایران قصد نابودی اسرائیل دارد، مدعی شد که توافق برجام راه ایران را به سوی سلاح اتمی هموار کرد و میلیاردها دلار را به ایران بخشید.

اظهارات ضدایرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک روز پس از آن صورت گرفته که سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت سیزدهمین سالگرد شکست صهیونیست‌ها در جنگ لبنان اظهار داشت: اگر قبلاً اعلام شده بود که می‌توانیم جنوب حیفا را هدف قرار دهیم ولی امروز می‌توانیم بگوییم که اگر اسرائیل پایگاهی نظامی در ایلات بسازد نیز هدف موشک‌های مقاومت هستند و در این صورت موجودیت صهیونیست‌ها با خطر جدی روبرو خواهد شد.

در همین ارتباط نیز روزنامه معاریو در گزارش خود از سخنان دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که حزب الله قادر است هر نقطه از اسرائیل را هدف قرار داده و حزب الله قصد دارد در جنگ آتی، خود را به بندر ایلات برساند. یکی از جملاتی که این روزنامه عبری زبان به نقل از سید حسن نصر الله منتشر کرد جمله «هر نوع جنگی توسط اسرائیل آن را در آستانه نابودی کامل قرار خواهد داد» بود.

کد خبر 4666661

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی برجام نتانیاهو ایالات متحده آمریکا ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید| تهران به اسرائیل پیام داد

آفتاب‌‌نیوز :

نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ارتش این رژیم خواست گزینه‌های حمله به اهدافی در داخل ایران را ارائه دهد. 

واشنگتن پست به نقل از یک منبع آگاه مدعی شد: نتانیاهو از ارتش خواسته تا در پاسخ به حمله ایران گزینه‌هایی را برای اهداف ارائه دهد.

●وب‌سایت اکسیوس نیز گزارش داد که وزیر جنگ اسرائیل در تماس تلفنی با وزیر دفاع آمریکا گفته است که اسرائیل هیچ چاره‌ای جز پاسخ دادن به حمله جمهوری اسلامی ندارد. 

●ایران هشدار داده که در صورت اقدام اسرائیل، پاسخ تهران فوری و گسترده تر خواهد بود.

● کانال ۱۲ اسرائیل نیز اعلام کرد: هدف اسرائیل صدمه زدن به ایران بدون ایجاد جنگی همه جانبه است. اسرائیل تصمیم دارد با هماهنگی آمریکا و بدون شعله‌ور شدن جنگ، به ایران حمله کند.

●به گزارش کانال ۱۳، نیروی هوایی اسرائیل آماده سازی برای حمله به ایران را به پایان رسانده است.

●ان‌بی‌سی به نقل از یک مقام اسرائیلی: پاسخ به حمله ایران ممکن است قریب الوقوع باشد و هرگونه پاسخی با واشنگتن هماهنگ خواهد شد.

 ●واشنگتن پست: نتانیاهو به ارتش دستور داد تا اهدافی را در ایران پیشنهاد کند، حملاتی که به آنها "یک سیگنال ارسال می کند"، اما بدون تلفات، این می تواند یک هدف در تهران یا یک حمله سایبری باشد.

●رویترز به نقل از رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: به حمله موشکی ایران واکنش نشان خواهیم داد.

●بایدن: به امنیت اسرائیل متعهد هستیم

رئیس‌جمهور آمریکا در دیدار با محمد شیاع السودانی، نخست‌وزیر عراق: واشنگتن به امنیت رژیم صهیونیستی متعهد است.واشنگتن به حصول آتش‌بسی در غزه متعهد است که باعث آزادی اسرا و جلوگیری از تشدید درگیری‌ها شود. ما به حفاظت از آمریکا، منافع و شرکای خود در منطقه ازجمله عراق متعهد هستیم.

●رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاه هوایی نواتیم وعده پاسخ به ایران را داد.

●رهبران کشور‌های اروپایی همچنان در حال موضع‌گیری و رایزنی برای یک اقدام ائتلافی مقابل ایران هستند.

●آنتونی بلینکن، وزیرخارجه امریکا در گفتگو با معاون نخست‌وزیر عراق گفته واشنگتن به دنبال افزایش تنش با ایران نیست اما به دفاع خود از اسرائیل ادامه خواهد داد.

●نخست‌وزیر انگلیس: با نتانیاهو همتای اسرائیلی خود در مورد چگونگی جلوگیری از تنش گفتگو خواهم کرد.

●رئیس‌جمهور فرانسه گفت پاریس تمامی اقدامات لازم را برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه انجام خواهد داد.  همچنین مکرون اعلام کرد که مشارکت هواپیماهای این کشور در رهگیری پرتابه‌های شلیک‌شده از ایران علیه اسرائیل بنا به درخواست اردن بوده است.

●وزیر خارجه مصر پیام ایران را به رژیم اسرائیل رساند

یک منبع آگاه در گفتگو با تسنیم خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.

●گفتگوی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی

در گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، تحولات اخیر منطقه مورد بررسی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • رژه اقتدار؛ ارتش آماده‌تر از همیشه
  • دروغ‌های شاخدار صهیونیستها/ هاگاری یا «گوبلز اسرائیل»؟
  • استوری جدید گروسی با تگ ایران
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • نتانیاهو فدای اسرائیل یا اسرائیل فدای نتانیاهو!؟ / پیام خاص آیت الله جوادی آملی به ارتش و سپاه
  • ادعای یک کانال عبری: عربستان در مقابله با حمله ایران به اسرائیل کمک کرد
  • اسرائیل: به حمله سپاه پاسخ می‌دهیم | درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید| تهران به اسرائیل پیام داد
  • درخواست نتانیاهو از ارتش؛ گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کنید
  • واشنگتن پست: نتانیاهو از ارتش خواست گزینه‌های حمله به ایران را ارائه کند
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی