Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال لهستان با پیروزی برابر برزیل در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های والیبال، مقام سوم را به دست آورد.

طرفداری - نیمه شب دوشنبه، تیم‌های لهستان و برزیل در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های والیبال 2019 در شهر شیکاگو برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان شاگردان هینن موفق شدند برزیل را به راحتی و در سه ست پیاپی شکست دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لهستان ست اول را به خوبی آغاز کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه قاطع 25-17 این ست را از آن خود کند. در ست دوم برزیلی‌ها عملکرد بهتری از خود نشان دادند اما نتوانستند در مقابل لهستان مقاومت کنند تا ست دوم هم 25-23 به نفع لهستان به پایان برسد. در ست سوم برزیل با وجود آغاز بهتر برتری را از دست داد تا لهستان با پیروزی 25-21 در این ست، سکوی سوم مسابقات لیگ ملت‌های والیبال 2019 را به دست بیاورد.

برای لهستانی‌ها بدنورز و کاژمارک به ترتیب با 21 و 11 امتیاز بیشترین سهم را در این دستاورد داشتند. برای برزیلی‌ها هم آلن سوزا و یئاندی لئال هیدالکو به ترتیب با 8 و 7 امتیاز موثرترین بازیکنان بودند.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست سی نفره تیم ملی والیبال توسط موریسیو موتا پائز سرمربی جدید تیم ملی والیبال خبری از انصرافی های تیم ملی نیست.

سید محمد موسوی، محمد فلاح و مهدی مرندی که از حضور در اردوی تیم ملی والیبال انصراف داده بودند، از لیست جدید حذف شدند و امیر غفور نیز احتمالا به دور از هیاهوهای مجازی انصراف خود را از تیم ملی به گوش اعضای کادر فنی رساند تا او نیز از لیست حذف شود.

این احتمال وجود دارد از سی نفری که توسط موریسیو موتا پائز به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال معرفی شده‌اند باز هم بازیکنانی از حضور در تیم ملی انصراف بدهند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای لیگ ملتهای والیبال این بازیکنان هستند:

میلاد عبادی‌پور، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانا

دیگر خبرها

  • روایت جالب مربی لهستانی تیم والیبال ایران از خوردن بهترین هندوانه و سخت بیدار شدن صبح
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • ممنون به خاطر همه چیز: خداحافظ برای همیشه!
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • غفور، موسوی: نقطه پایان همین جاست
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم