Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@16:01:53 GMT

سنگال و الجزایر فینالیست جام ملت های افریقا شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۴۷۴۵

سنگال و الجزایر فینالیست جام ملت های افریقا شدند

به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز، تیم های ملی فوتبال سنگال و تونس یکشنبه شب در ورزشگاه «۳۰ ژوئن قاهره» به مصاف هم رفتند که تیم ملی سنگال در وقت های اضافی نیمه دوم موفق شد با گل بخودی حریف، پیروز این رقابت باشد.

در این رقابت «دیلان برون» مدافع تیم ملی فوتبال تونس به اشتباه تنها گل این بازی را وارد دروازه تیم خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی جام ملت های فوتبال آفریقا، تیم ملی الجزایر موفق شد با نتیجه دو بر یک، تیم فوتبال نیجریه را شکست دهد.

در این رقابت که در استادیوم بین المللی قاهره برگزار شد، تیم ملی فوتبال الجزایر ابتدا در دقیقه ۴۰ با گل به خودی «ویلیام اکونگ» بازیکن تیم ملی فوتبال نیجریه پیش افتاد؛ اما در نیمه دوم بازی «اودیون ایقالو» بازیکن تیم ملی فوتبال نیجریه بود که در دقیقه ۷۲ بازی را به تساوی کشاند. اما در پایان بازی ریاض محرز ستاره الجزایری موفق شد تا با گل دقیقه ۹۵ الجزایر را راهی فینال جام ملت های آفریقا کند.

برهمین اساس، تیم ملی فوتبال الجزایر پس از ۲۹ سال موفق شد تا به فینال جام ملت های آفریقا راه یابد.

فینال جام ملت های افریقا، جمعه آینده با دیدار دو تیم فوتبال الجزایر و سنگال در استادیوم بین المللی قاهره برگزار می شود.

رقابت های فوتبال جام ملت های آفریقا ۲۰۱۹ به میزبانی کشور مصر در حال برگزاری است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا

سعید اسماعیلی، محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری و محمدهادی ساروی فرنگی‌کاران وزن‌های ۶۷، ۷۲، ۸۲ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان به فینال پیکارهای قهرمانی آسیا راه یافتند.

به گزارش تابناک ورزشی، پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از روز گذشته در بیشکک پایتخت قرقیزستان آغاز شد و امروز (سه‌شنبه) به پایان می‌رسد. مسابقات پنج وزن دوم امروز برگزار خواهد شد.

نتایج نمایندگان کشورمان در این مسابقات به شرح زیر است:

در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده‌بزرگی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم جوی هوانگ از چین‌تایپه را با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد. وی در دور سوم مقابل اسلام‌جان عزیزاف از تاجیکستان را با نتیجه ۸ بر ۵ از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. او در این مرحله برابر ژولامان شارشنبیکوف دارنده ۲ طلا و ۲ نقره جهان از قرقیزستان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت.

در وزن ۶۷ کیلوگرم سعید اسماعیلی در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. وی در دور بعد با فیروز میرزارجب‌اف از تاجیکستان را ۸ بر صفر از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی راه یافت. وی دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. اسماعیلی در دیدار پایانی با رازاک بیشیکیف از قرقیزستان کشتی می‌گیرد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا رستمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم جی لنگ از چین را ۵ بر ۳ شکست داد و به نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر عادیلخان ساتایف از قزاقستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و باید به مصاف شینگو هارادا از ژاپن برود.

دروزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم سیجین یانگ از کره‌جنوبی را ۸ بر صفر مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله و در یک مبارزه پر افت و خیز با نتیجه ۷ بر ۷ از سد بکزات اورونخول اولو از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت و برای کسب مدال طلا تایزو یوشیدا از ژاپن را پیش رو خواهد داشت.

در وزن ۹۷ کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم بالتمونخ از مغولستان را ۹ بر صفر شکست داد و به جمع چهار نفر برتر این وزن رفت. وی در این مرحله مقابل جئونگ یئول ون از کره‌جنوبی با نتیجه ۸ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. ساروی در این دیدار با یوسوف ماتسی‌اف از قزاقستان مبارزه می‌کند.

دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم امروز از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد.

نمایندگان ایران روز گذشته و در پایان مسابقات پنج وزن نخست، ۲ طلا، یک نقره و یک برنز گرفتند. ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم و امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، پویا دادمرز در وزن ۵۵ کیلوگرم صاحب مدال نقره شد و ایمان محمدی در وزن ۶۳ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسید.

دیگر خبرها

  • سلاح معروف ایرانی این بار معادلات آفریقا را تغییر می‌دهد
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • رونمایی از مصحف صوتی به روایت ورش از نافع در الجزایر
  • عصبانیت ژابی آلونسو از ادین ترزیچ؛ یک پیش‌بینی که غلط از آب درآمد
  • لژیونر ایرانی در آستانه فینالیست شدن
  • تمایل اوپک برای عضویت جمهوری نامیبیا
  • ۴ فینالیست ایران در ۵ وزن دوم
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • ساروی مقتدرانه فینالیست شد
  • خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند