Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@14:23:02 GMT

روسیه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۵۴۳

روسیه قهرمان لیگ ملت‌های والیبال شد

به گزارش جهان نيوز، در مرحله فینال لیگ ملت های والیبال دو تیم روسیه و آمریکا رو در روی هم قرار گرفتند و در پایان یاران جوان ساملوو موفق شدند با نتیجه سه بر یک آمریکایی ها را با ستاره هایش در خانه شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
  تیم روسیه سال گذشته نیز با شکست فرانسه قهرمان بازی ها شد. این تیم امسال با تکیه بر جوانانش به این عنوان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دیگر بازینیز تیم جوان لهستان در غیاب هینن، سرمربی اش مقابل تیم قدرتمند برزیل قرار گرفت وبا پیروزی برابر این تیم به مقام سوم رسید.

در پایان لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹ تیم های روسیه، آمریکا، لهستان، برزیل، ایران و فرانسه به ترتیب مقام های اول تا ششم را کسب کردند.
  کپی متن خبر برچسب ها: لیگ جهانی والیبال روسیه

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: لیگ جهانی والیبال روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات اسکی اسنوبرد مارپیچ کوچک و اردوی مشترک اسکی اسنوبرد ایران با روسیه در پیست اسکی توچال برگزار شد.   در پایان بخش مسابقه این رقابت‌ها در بخش آقایان؛ دمیتری کارلاگاچف، کنستانتین ساینکوف و ایلیا خورتین از روسیه اول تا سوم شدند.   در بخش بانوان هم قهرمان جهان سوفیانادرشینا، اولگا نایدیاکینا از روسیه اول و دوم و شیما یارخواه از ایران در جایگاه سوم قرار گرفت.   این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و جایگاه‌های کسب شده در آن موجب ارتقا رده بندی جهانی اسکی بازان می‌شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیمیتری مدودف: غرب می‌خواهد زلنسکی را ترور کند
  • دستگیری یک تبعه لهستانی به اتهام جاسوسی برای روسیه
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • حضور قهرمان روسیه‌ای اسکی اسنوبرد جهان در توچال
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد