Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر هفته گزارشی از پرفروش‌ترین‌های فیلم‌های اکران شده در سطح جهان منتشر می‌شود که از فروش اکران فیلم‌ها و انیمیشن‌های بزرگ در سطح جهان خبر می‌دهد، در این هفته نیز سینمای جهان شاهد اکران فیلم‌های جدیدی بود، و فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی:دور از خانه برای دومین هفته متوالی در صدر گیشه قرار گرفت. لایو اکشن موفق «علاءالدین» نیز پس از آنکه هفته‌ها در بین پرفروش‌ها قرار داشت در این هفته از این عنوان دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار فرهنگ و هنر _ در زیر به آخرین وضعیت فروش فیلم‌ها در هفته جاری اشاره شده است:

****

۵) دیروز «Yesterday»

فیلم جدید کمپانی ورکینگ تایتل فیلمز است که در ژانر موزیکال کمدی ساخته شده و به کارگردانی دنی بویل و نویسندگی ریچارد کرتیس است. لیلی جیمز، اد شیرن، آنا د آرماس و کیت مک کینون از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم داستان یک موسیقیدان را به تصویر می‌کشد که پس از یک تصادف با اتوبوس اتفاق عجیبی برای وی می‌افتد و در زمان دیگر بیدار می‌شود، زمانی که گروهی موسیقی به نام بیلتز وجود نداشته و او تنها کسی است که آن آهنگ‌ها را به یاد دارد.

این فیلم سینمایی در سومین هفته اکران خود توانست ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار دلار فروش کند و علاءالدین را پشت سر بگزارد. «دیروز» در مقایسه دیگر فیلم‌های پرفروش این هفته کمترین افت فروش (۳۲ در صد) را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.

****

۴) استوبر «Stuber»

محصولی جدید از کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی در ژانر اکشن و کمدی است. این فیلم توسط مایکل داوس کارگردانی شده و جاناتان گلد استاین نیز تهیه کننده آن است. کمیل نانجیانی، دیوید باتیستا، ایکو اویس، ناتالی مورالس، جیمی تاترو و کارن گیلان از جمله بازیگران «استوبر» هستند.

درخلاصه این فیلم آمده است، یک راننده اوبر، به نام استو کاراگاه عجیب به نام ویک را سوار می‌کند. کاراگاهی که مدت‌ها ست دنبال یک تروریست وحشی است. این موضوع باعث می‌شود که این راننده تاکسی چالش‌های جدید، اما خطرناکی را تجربه کند.

این فیلم سنیمایی که بودجه آن ۱۶ میلیون براورد شده است در هفته اول اکران فروش نا امید کننده ۸ میلیون دلاری داشته و در رتبه چهارم پرفروش‌ها قرار گرفته است. گفتنی است این فیلم اولین فیلم سینمایی کمپانی دیزنی بعد از تصاحب فاکس است که درجه بزرگسال دریافت کرده.

****

۳) خزیدن «Crawl»

این فیلم محصول کمپانی پارامونت و به کارگردانی الکساندر آجا است که بر خلاف انتظار امتیازات خوبی را از سایت‌های مختلف دریافت کرده است. خزیدن، در ژانر هیجان انگیز وترسناک است و دو بازیگران اصلی آن نیز کایا اسکودلاریو و بری پپر هستند.

این فیلم داستان یک دختر و پدر را روایت می‌کند که خانه آن‌ها به دلیل طوفان شدیدی که رخ می‌دهد توسط تمساح‌ها احاطه می‌شود و این دختر به همراه پدرش مجبور هستند از بین تعداد زیادی تمساح فرار کنند

خزیدن، در هفته ابتدای اکران خود توانست با ۱۲ میلیون دلار فروش به نزدیکی بودجه ساخت خود که ۱۳.۵ میلیون دلار است نزدیک شود. این فیلم در ۲۰ کشور دیگر اکران شده بود که در آنجا هم موفق ظاهر شده است.

****

۲)داستان اسباب بازی ۴ «Toy Story ۴»

محصول جدید و ماندگار والت دیزنی و شرکت پیسکار است که در بین ایرانی‌ها نیز محبوبیت زیادی دارد. داستان اسباب بازی توسط جاش کولی کارگردانی شده و فیلم نامه نیز توسط اندرو استنتون نوشته شده است. این انیمیشن ستاره‌های صداپیشگی سابق خود از جمله تام هنکس، تیم آلن، دان ریکلس وکریستین شال را به خدمت گرفته و از صداپیشه‌های جدید نیز میتوان به کیانو ریوز، جوردن پیل و لوری آلن اشاره کرد.

این انیمیشن دنباله‌ای بر قسمت گذشته خود است و داستان آن بر روی اسباب‌بازی‌ها، وودی، باز لایتیر و دوستان آن‌ها پس از آن که مالک سابق آن‌ها، اندی آن‌ها را به دختر جوان، بانی تحویل می‌دهد تمرکز دارد که بعد از برخورد با یک اسباب بازی جدید به نام قاشق چنگالی (فورکی) وارد یک سفر ماجراجویی دیگر می‌شوند.

داستان اسباب بازی به تبع کاهش تعداد سالن‌های نمایش، با کاهش فروش ۳۹ درصدی روبرو شد، اما باز هم در این هفته ۲۰ میلیون دلار فروش داشت تا به رقم ۳۴۶ میلیون فروش داخلی برسد و ۴ هفته موفق را پشت سر بگذارد.

****

۱) مردعنکبوتی:دور از خانه «Spider man: Far From Home»

فیلم جدید کمپانی سونی در همکاری با دنیای مارول است که در ژانر ابرقهرمانی ساخته و دنباله‌ای بر فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی:بازگشت به خانه» محصول ۲۰۱۷ است. این فیلم به کارگردانی جان واتس و نویسندگی کریس مک کنا و اریک سامرز است و بازیگرانی مثل تام هالند، ساموئل ال. جکسون، کوبی اسمالدرز، زندیا، جان فاورو، مریسا تومی، و جیک جیلنهال در آن ایفای نقش می‌کنند.

داستان فیلم مردعنکبوتی اینطور عنوان شده است که پیتر پارکر بعد از پایان داستان فیلم «پایان بازی» و مرگ تونی استارک، به یک ادروی مدرسه‌ای در اروپا می‌رود. در این سفر با تیک فیوری (ساموئل جکسون) مواجه می‌شود که اوز او می‌خواهد به میستریو (جیک جیلنهال) بپیوندد.

این فیلم ۵۰ درصدر به نسبت فروش هفته گذشته خود کاهش چشمگیری داشته، اما با این حال ۴۰ میلیون دلار فروش داشته تا هنوز هم در رتبه نخست حضور داشته باشد و شاید یک یک صدر تکراری در چند هفته گذشته باشیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مرد عنکبوتی باکس آفیس داستان اسباب بازی 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند

به گزارش قدس آنلاین، هفته فیلم‌های ایرانی از چند روز آینده در پایتخت بوسنی و هرزگوین آغاز می‌شود. 

آن‌طوری که پوستر این رویداد نشان می‌دهد فیلم‌هایی همچون سارا و آیدا، هناس، رمانتیسم عماد و طوبا و حوض نقاشی در این هفته فرهنگی به نمایش درخواهند آمد. فیلم‌های سینمایی که جزو کارهای ارزشمند سینمای ایران به شمار می‌رود. همان‌طور که رایزن فرهنگی ایران در پایتخت بوسنی و هرزگوین به آن اشاره کرد.

به گفته رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سارایوو پایتخت کشور بوسنی و هرزگوین این رویداد با همکاری اداره کل همکاری‌های رسانه‌ای و فضای مجازی و اداره کل همکاری‌های فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مرکز فرهنگی ایستوچنو سارایوو شرقی، سازمان سینمایی سوره (وابسته به حوزه هنری)، استودیو پویانمایی اسکای فریم، بنیاد سینمایی فارابی و آژانس عکس تهران، روزهای فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مرکز فرهنگی ایستوچنو سارایوو شرقی برگزار می‌شود.

این رویداد از چهارم تا هفتم اردیبهشت‌ماه و در قالب برگزاری هفته فیلم‌های ایرانی، هفته فیلم‌های پویانمایی کودک و نوجوان، نمایشگاه عکس و نمایشگاه صنایع دستی کشورمان برگزار خواهد شد.

در این رویداد همه روزه تعداد 150 کودک و نوجوان بوسنیائی از ساعت 11 صبح به تماشای بهترین پویانمایی‌های سینمای کشورمان خواهند نشست و سالن سینمای مرکز فرهنگی ایستوچنو از ساعت 19 فیلم‌های «رمانتیسم عماد و طوبی»، «هناس»، «سارا و آیدا» و «حوض نقاشی» را طی چهار روز به روی پرده خواهد برد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • فیلم‌های ایرانی برای اکران به «سارایوو» می‌روند
  • وضعیت عجیب ارسلان مطهری در تراکتور
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
  • رقابت برای رام کردن اژدهای سینما
  • بهترین فیلم‌های ایرانی دهه شصتی (+عکس)
  • کامل‌ترین راهنمایی برای خرید سه تار اصل + ۱۰ راهکار
  • یک داستان غافلگیرکننده؛ فلفل چگونه جهان را تسخیر کرد؟!