Web Analytics Made Easy - Statcounter

 استقلال تهران که در بازار نقل و انتقالات تابستانی عملکردی بسیار خوب را داشته و شیخ دیاباته مالیایی را توانست در راستای تقویت قدرت هجومی خود به تهران منتقل کند و گفته می‌شد که او جایگزین آیاندا پاتوسی جدا شده خواهد بود، باز هم دست بردار  بازار نقل و انتقالات نیست و سورپرایز جدیدی را رونمایی خواهد کرد!

اخبار ورزشی- بر اساس دستور جدیدی که آندره‌آ استراماچونی خطاب به مدیران خود اعلام داشته است، آنها باید هرچه سریع‌تر یک مهرۀ خارجی را جایگزی آیاندا پاتوسی در چرخۀ بازیسازی خود کنند تا استقلال در فصل آتی لطمه‌ای را نبیند، چرا که آنها شدیداً خلاء حضور هافبکی خلاق را چون پاتوسی در ترکیب خود دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود که استراماچونی خواهان جذب بازیکنی اروپایی است و تمایلی به بازیکنان آفریقایی ندارد و به باشگاه استقلال اعلام داشته که از میان چند بازیکن صربستانی، بوسنیایی و کروات، باید یکی را هرچه سریع‌تر انتخاب کنند! 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پاتوسی استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس

به گزارش ورزش سه، تیم تراکتور در اولین روز بعد از جدایی پاکو خمس، شرایط خاصی داشت و تمرینات این تیم با حضور محمد نصرتی و همراهی محمد عسگری به انجام رسید.

نکته مهم اینکه نصرتی پیش از این به دلیل اتفاقات بازی ذوب‌آهن از سمت خود استعفا کرده بود اما موقعیت ویژه تراکتور باعث شد تا او فعلا از کناره‌گیری صرف‌نظر کند.

همچنین محمد عسگری دیگر عضو کادر تراکتور است که در تبریز باقیمانده و در تمرینات به نصرتی یاری می‌رساند.

این در حالی است که داوود فعال هم به عنوان مربی گلرها به تمرینات تراکتور اضافه شده است.

پیش از شروع تمرین بازیکنان تراکتور در یک جلسه با حضور محمد نصرتی و هوشنگ نصیرزاده هم شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • دقیقی: دنبال بازی سریع، روان و پرموقعیت برابر استقلال هستیم
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • معاون قوه قضاییه منصوب شد | معرفی جانشین محمد مصدق از سوی اژه‌ای
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • امیدواری پزشک استقلال به بازگشت سریع یامگا
  • مهاجم جوان شمس آذر : برای کسب سه امتیاز به تهران می‌رویم
  • نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • فوری: نصرتی و عسگری جانشین موقت خمس
  • به‌کارگیری واگن‌های وارداتی در زمستان امسال در خطوط مترو