Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی تاخیرکنندگان جلسه علنی امروز مجلس ازسوی هیأت رئیسه اعلام شد که بر این اساس ۷ نفر از نمایندگان با تاخیر حاضر شدند.  به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسامی تاخیرکنندگان آغاز جلسه علنی امروز مجلس (دوشنبه ۲۴ تیر ۹۸) ازسوی هیأت رئیسه اعلام شد که این اسامی عبارتند از:

۱- شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز

۲-محمدحسین حسین‌زاده بحرینی نماینده مردم مشهد

۳-هادی شوشتری نماینده مردم قوچان

۴- حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده مردم اسلام‌آباد و دالاهو

۵- شادمهر کاظم‌زاده نماینده مردم دهلران

۶- سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر

۷- نبی هزارجریبی نماینده مردم گرگان

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان

ایسنا/مازندران منتخب مردم نور و محمودآباد در دوازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه دوازده نماینده مازندران در کنار استاندار می‌توانند بهتر از وضعیتی که اکنون در آن قرار گرفتیم باشند، گفت: شورای ائتلاف اگر بتواند یک وحدت نظر و رویه را بین همه عناصر ایجاد کند برخی از موانع برطرف خواهد شد.

نشست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ساری برگزار شد.

منتخب مردم نور و محمودآباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه  ۸ فروردین با بیان اینکه برای بهبود شرایط امروز جامعه نظر مردم مهم است، گفت: لازم است در ادامه مسیر شورای ائتلاف کمک حال ما باشد و ما را رها نکند.

عبدالوحید فیاضی با اشاره به اینکه ما به عنوان منتخبان شما پیگیر مسائل استان خواهیم بود، افزود: امروز آنچه که باعث پیشرفت کشور و مازندران می‌شود، همدلی، وحدت، دوستی و برادری است.

فیاضی با بیان اینکه دوازده نماینده مازندران در کنار استاندار می‌توانند بهتر از وضعیتی که اکنون در آن قرار گرفتیم باشند، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف اگر بتواند یک وحدت نظر و رویه را بین همه عناصر ایجاد کند برخی از موانع برطرف خواهد شد.

نماینده منتخب مردم نور و محمودآباد در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه کشور دچار نابسامانی‌های اقتصادی است، بیان کرد: در حوزه عدالت اجتماعی به شدت درگیر تنش هستیم.

او ادامه داد: ما فرزندان دلیل و استدلال هستیم و باید با منطق صحبت کنیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد یادآور شد: باید گره‌های کور استان مازندران را دریابیم و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

عبدالوحید فیاضی با اظهار به اینکه نماینده مجلس شدیم تا از مازندران و منابع خدادادی آن برای پیشرفت استان بهره‌مند شویم، یادآور شد: نباید در این ۴ سال فرصت را از دست بدهیم، باید تمام شهرهای مازندران را به صورت یکپارچه اداره کنیم.

«حسن حسن نتاج» منتخب مردم بابل در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه شورای شهر یک فضای جدیدی است که از آن غافل ماندیم، گفت: ما ظرفیت سازی نمی‌کنیم و از اکنون باید نیروهای خود را برای ۱۰ سال بعد آماده کنیم.

منتخب مردم بابل در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: جوانانی داریم که می‌توانند کارایی بسیار خوبی داشته باشند اما به آنها مسئولیتی محول نمی‌شود.

«علی بابایی کارنامی» منتخب دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود اظهار کرد: ما خادم مردم هستیم و باید برای مردم کار کنیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه در کشور ما وضعیت اقتصادی و نیروی انسانی نامناسب است، تصریح کرد: بخشی از کارها را برخی افراد بدون در نظر گرفتن فرمایشات مقام معظم رهبری خراب کردند.

«امید نیک نژاد» مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران نیز با عنوان اینکه پس از ۴۰ سال پیروزی انقلاب در ۲ سال اخیر در تولید و چاپ کاغذ و تحریر کتب درسی تلاش کردیم، تاکید کرد: سالانه ۱۵۰ میلیون جلد کتاب‌های درسی مورد نیاز ۱۴.۵ میلیون دانش آموز کشور تولید و عرضه می‌شود.

وی با یادآوری این موضوع که طرح بهره برداری از جنگل بعد از سال ۱۳۹۶  ممنوع شد، تصریح کرد: در بحث ساماندهی کاغذ کشور با اهتمامی که دولت سیزدهم داشت با همت همکاران به گزارش خوبی دست یافتیم.

وی افزود: از حدود ۳ هزار و ۵۰۰ تن تولید و چاپ کاغذ به ۴۵ هزار و ۶۰۰ تن در سال ۱۴۰۲ رسیدیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی ۱۲ نماینده مازندران با استاندار به منظور رفع موانع استان
  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: دولت کاری کرده که شرکت‌هایی که کار دانش‌بنیان نمی‌کنند، خودشان را دانش‌بنیان جا می‌زنند
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • ضرورت واردات خودرو
  • نماینده مجلس: کلید جهش تولید عمل به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی است