Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارمهر، گروه ۲ نفره ماکان اشگواری و امیر صارمی چند ماه بعد از انتشاره تازه ترین آلبوم خود روزهای پنجشنبه ۲۷ و جمعه ۲۸ تیر کنسرت های را در تالار اصلی مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی اجرا می کنند.

در این کنسرت قطعاتی منتخب از آلبوم های «بعد برو» و «دور» پیش روی مخاطبان قرار خواهد گرفت. آلبوم «بعد برو» از جمله آثاری است که اسفند ماه سال ۱۳۹۷ با برگزاری یک مراسم رونمایی در فرهنگسرای نیاوران در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«بعد برو» حاوی ۱۰ قطعه جدید از این دوئت است که توسط این ۲ هنرمند آهنگسازی و تنظیم شده است. این آلبوم به شکل آنسامبل در استودیو صبا ضبط شده است و کاوه عابدین علاوه بر صدابرداری، میکس و مسترینگ آلبوم را هم انجام داده است. تویک زادوریان هم مدیریت هنری و طراحی گرافیک کار را برعهده داشته است.

«هوس است»، «بعد برو»، «همیشه»، «نازنده بالا»، «زمان»، «لب گریه»، «دست غمت»، «شبیه تو می‌خندم»، «بهار دلکش» و «بُدُو ُبدُو» قطعاتی هستند که در این آلبوم جای گرفتند. این در حالی است که حافظ، بابا طاهر، ملک الشعرای بهار، ابراهیم منصفی و ماکان اشگواری نیز سرایندگان اشعاری هستند که در این آلبوم اجرا شده‌اند.

ماکان اشگواری اسفند سال گذشته آلبوم شخصی و مستقل «برای کامیون‌ها» را منتشر کرده بود و سال گذشته هم با تهیه کنندگی خودش و امیر صارمی «بعد برو» را با همکاری شرکت نشر و پخش جوان منتشر کرد.

کد خبر 4665814 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: موسیقی تلفیقی کنسرت موسیقی آلبوم موسیقی ماکان اشگواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خوانند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در صفحه توئیتر خود، غزلی را که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یک بیت از آن را در آستانه عملیات وعده صادق در یک جلسه مرتبط خوانده بودند، منتشر کرد نوشت:

غزل زیر، سروده چندسال پیش رهبر انقلاب اسلامی است. معظم له این بیت از سروده را در آستانه عملیات وعده صادق در یکی از جلسات مرتبط خوانده‌اند:

تو رااست معجزه در کف زساحران مهراس

عصا بیفکن و از بیم اژدها مگریز

متن کامل این غزل با دستخط مبارکشان برای اولین بار منتشر می‌شود.

کد خبر 6086068 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • عکس | سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • شعری که رهبر انقلاب برای عملیات وعده صادق خوانده‌اند
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خواندند
  • سروده‌ای که رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق خوانند
  • عکس| تبلیغ آلبوم جدید شکیرا در ال‌کلاسیکو!
  • روایت مادری که محجبه شد/ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده!
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد
  • پنجره ؛ ماکان باند