Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوید مظفری داور بین المللی سابق فوتبال ایران تغییر در قانون پنجم فوتبال را تشریح کرد و در قانون جدید پنالتی زن مصدوم می تواند در داخل میدان مداوا شود.به گزارش بلاغ،نوید مظفری ترجمه تغییرات قانون پنجم داوری فوتبال را به شرح زیر بیان کرد:

تا به امروز قانون در مورد بازیکنی که مصدوم می‌شد، نیاز به مداوا داشت و حق او بود که در زمین مداوا شود و نیاز به ترک زمین را نداشت چنین بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- دروازبان 
- دروازبان و بازیکنی که با هم در یک صحنه مصدوم می شدند.
- بازیکنانی که از یک تیم در یک صحنه بهم برخورد می کردند و مصدوم می شدند.

 

-بازیکنی که دچار مصدومیت شدید می شد.
- بازیکنی که توسط بازیکن تیم مقابل مصدوم‌ می شد و بازیکن خطا کار با کارت زرد و یا قرمز جریمه می شد.
در تغییرات جدید قانونگذار یک بند به این موارد اضافه کرده است:
اگر داور اعلام ضربه پنالتی کرد و بازیکن مهاجمی که در این صحنه مصدوم شده، خودش زننده ضربه پنالتی باشد می تواند در زمین مسابقه مداوا شود و نیاز ندارد زمین را ترک‌ کند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم

در ادامه مسابقات هفته سی و سوم سری آ ایتالیا، تیم‌های رم و بولونیا در جدالی مهم بر سر کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که بولونیا با نتیجه سه بر یک میزبانش را شکست داد و گامی بلند به سمت سهمیه لیگ قهرمانان برداشت.

شاگردان تیاگو موتا در نیمه نخست بازی بهتری را به نمایش گذاشتند و دو بار دروازه جالوروسی رو توسط اسامه العزوزی (۱۴)، یاشوا زیرکزی (۴۵) باز شد.

تنها هفت دقیقه پس از شروع نیمه دوم دنیله دروسی که از نمایش شاگردانش رضایت نداشت سه تعویض همزمان انجام داد و در یکی از تعویض ها، سردار آزمون را به جای تامی آبراهام مهاجم انگلیسی که در غیاب لوکاکوی مصدوم در نوک پیکان خط جمله گرگ‌ها بازی می‌کرد، به زمین فرستاد. سردار که بعد از مصدومیتی چند هفته‌ای، پنج روز بود به تمرینات رم بازگشته بود، چهار دقیقه پس از ورودش به زمین گلزنی کرد. ستاره ایرانی رم حالا تعداد گل‌هایش برای ‏باشگاه ایتالیایی را به عدد ۳ رسانده است. ‏

رم با این گل به بازگشت امیدوار شد، اما سالیمیکرز در دقیقه ۶۵ گل سوم بولونیا را هم زد و کار را تمام کرد.

شاگردان تیاگو موتا شگفتی سازان این فصل سری آ با این پیروزی ۶۲ امتیازی شدند و با تثبیت رتبه چهارم، تقریبا خیالشان را از کسب سهمیه لیگ قهرمانان راحت کردند. رم هم با ۵۵ امتیاز پنجم است و حالا جایگاهش را در خطر می بیند. گفتنی است سال آینده سهمیه ایتالیا برای لیگ قهرمانان ۵ سهمیه است و تیم پنجم هم راهی لیگ قهرمانان می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • تمرین اختصاصی سه بازیکن مصدوم پرسپولیس (فیلم)
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • پیش بینی حدود ۱۸ هزار میلیارد تومان بودجه برای درمان ایثارگران
  • ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل خانه بلدیه نیاز است | تغییرات جدید در سبزه میدان بازار
  • آاس رم ۱ - ۳ بولونیا/ گلزنی آزمون برای فرار از شکست کافی نبود+ فیلم
  • دو بازیکنی که سپاهان را به پرواز درآورده‌اند
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • مدیر گل‌گهر: قوانین جاری دست ما را بست