Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ۴۸ زندانی با حضور کاروان زیر سایه خورشید و پرچم متبرک حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در زندان مرکزی همدان به مناسبت میلاد امام رضا (ع) آزاد شدند. تاریخ انتشار: 08:53 - 24 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۲۹۳ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، همزمان با ولادت حضرت امام رضا (ع)، خدام حرم ملکوتی آن حضرت به همراه پرچم متبرک رضوی در قالب کاروان زیر سایه خورشید با حضور در زندان مرکزی همدان زمینه آزادی ۴۸ زندانی را از زندان فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم خانجانی دادستان همدان طی سخنانی عنوان کرد: به مناسبت حضور پرچم شریف حرم مطهر قرار بود ۳۰ نفر زندانی آزاد شوند که به یمن حضور چهار خادم رضوی، چهار زندانی دیگر نیز به جمع آزادی‌ها اضافه شده است و همچنین ۱۴ زندانی با محکومیت‌های مالی غیر عمد نیز توسط ستاد دیه آزاد می‌شوند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: زندان مرکزی همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین

دقایقی مانده تا آغاز مراسم محفل امام حسنی‌ها، سکوهای بخش پایینی ورزشگاه آزادی در حال پر شدن از جمعیتی است که پرچم‌های ایران و فلسطین را به دست دارند.

دریافت 936 KB

دیگر خبرها

  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • حضور پرشور مردم در اجتماع «محفل قرآنی امام حسنی‌ها» / طبقه اول ورزشگاه آزادی تکمیل شد
  • فیلم/ پرشدن طبقه پایین ورزشگاه آزادی با پرچم‌های ایران و فلسطین
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • دنی آلوز آزاد شد؛ لحظه عجیب خروج ستاره برزیلی و وکیلش از زندان +ویدیو