Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:19:47 GMT

اسلحه‌کشی برای نشستن روی صندلی مترو!

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۹۴۱

اسلحه‌کشی برای نشستن روی صندلی مترو!

رئیس پلیس مترو از بازداشت فردی خبر داد که با معرفی خود به نام مأمور بر سر نشستن روی صندلی قطار مترو، با فردی درگیر شده بود. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ روز گذشته مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر (عج) متوجه درگیری بین دو شهروندی شدند که از قطار پیاده شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران بلافاصله برای خاتمه دادن به درگیری وارد ماجرا شده که متوجه شدند یکی از طرفین درگیری با اسلحه پلاستیکی و غصب عناوین، قصد ترساندن شهروندان را داشته و خود را مأمور معرفی می‌کرده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، متهم بر سر نشستن روی صندلی با شاکی درگیر شده و با نشان دادن اسلحه پلاستیکی خود را  مأمور معرفی کرد.

پس از انتقال متهم به مقر پلیس حسب ظواهر به نظر رسید وی دچار اختلالات روانی است.

سرهنگ علی راقی؛ رئیس پلیس مترو پایتخت با اعلام این خبر گفت: گزارشی اولیه برای سیر مراحل قانونی تهیه و در نهایت متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل کلانتری‌ 129 جامی شد.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده افراد مشکوکی که خود را پلیس معرفی می‌کنند حتماً موارد را با پلیس 110 یا 197 اعلام کنند.

تهران| پسر 16 ساله با چاقو مرد 35 ساله را از پای درآورد

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ به ریاست سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در ستاد راهور برگزار شد.

سرهنگ بهرام آبادی در ابتدای جلسه ضمن تبریک سال نو به مدعوین و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.

وی بیان داشت: پلیس راهور تهران بزرگ نیز جهت برگزاری و روان سازی ترافیک و همچنین تأمین ایمنی نظم عبور و مرور برنامه‌ریزی های مناسب و خوبی را انجام داده است و در این روز مهم تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای خواهد داشت که امیدواریم با برگزاری این جلسات مرتبط، بیشترین خدمات را به شهروندان گرامی ارائه کنیم.

در این جلسه نمایندگان سازمان‌های مرتبط در اجرای برگزاری مراسم عید فطر ۱۴۰۳ همچون، سازمان تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه، معاونت حمل و نقل و خدمات شهری شهرداری تهران، سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی تهران، مترو، سپاه پاسداران، اورژانس و آتش نشانی و دیگر اعضا حضور داشتند و به بیان دیدگاه‌ها و اقداماتی که قرار است در روز قدس صورت پذیرد بحث و ایراد نظر کردند.

همچنین چینش و مسیرهای خدمات دهی شرکت تاکسیرانی و اتوبوسرانی و نیز ایستگاههای فعال مترو و نحوه فعالیت آنان در روز قدس مشخص و تعیین شد، که متعاقباً اعلام می‌شود.

در این جلسه مسیرهای چندگانه راهپیمایی و تعیین نحوه شروع و پایان هر یک از آنها نیز مورد بررسی قرار گرفت و نحوه جایگذاری غرفه‌های فرهنگی و استیج‌ها در این مسیر نیز مشخص شد.

کد خبر 6063891

دیگر خبرها

  • یکی از عوامل تیراندازی شبانه در پارک بهبهان دستگیر شد
  • ۲ نفر در آرامستان شرف آباد یاسوج با شلیک اسلحه به قتل رسیدند
  • مأمور پلیس اصفهان دستبند ۱۰۰ میلیون تومانی را به صاحبش بازگرداند
  • مسیرهای خدمات دهی اتوبوس وتاکسی و مترو در روز قدس مشخص شد
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • درب‌های بهشت زهرا (س) در شب‌های قدر باز است
  • معرفی جنسیس نیولون، پیش‌نمایش شاسی‌بلند پرچم‌دار GV90 (+عکس)
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد