Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@23:56:13 GMT

۱۸ زندانی در همدان آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۰۶۳

۱۸ زندانی در همدان آزاد شدند

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: میزان بدهی این افراد سه میلیارد و ۵۹۵ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال بود که ۲ میلیارد و ۴۲۱ میلیون ریال توسط خیران تأمین شد.

یداله روحانی منش اضافه کرد: همچنین نیمی از یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون ریال بدهی این زندانیان توسط شاکیان پرونده بخشیده شده و ۵۰ درصد مابقی توسط زندانیان تأمین و پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۲ تن از زندانیان آزاد شده زن هستند ادامه داد: با مساعدت ستاد دیه یک زندانی نفقه، ۲ زندانی مهریه و ۱۵ زندانی مالی شامل چک، سفته و نفقه در سالروز میلاد ثامن الحجج (ع) آزاد شدند.

روحانی منش افزود: ۷۱ زندانی جرایم غیر عمد این استان با میزان بدهی ۱۱۲ میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال فصل بهار امسال با مساعدت ستاد دیه، کمک شاکیان پرونده و خیران آزاد شدند.

۷۵۲۶/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد دیه زندانیان جرائم غیرعمد آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند

ایسنا/کرمان دو نوجوان کرمانی با هدیه عیدی ۲۵۰ میلیون ریالی خود به ستاد دیه، زمینه آزادی دو زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کردند.

این نوجوانان نیکوکار که تمایلی به انتشار نام و چهره‌شان نداشتند، درباره این اقدام خیر و خداپسندانه گفتند: در آغاز سال نو و بهار طبیعت و همچنین بهار قرآن تبلیغات ستاد مردمی دیه کرمان را در سطح شهر مشاهده کردیم و با تحقیق و بررسی متوجه شدیم تعدادی از هموطنان و همشهریان به دلیل عدم آگاهی از قوانین موجود جامعه بصورت ناخواسته وارد  زندان  شده‌اند که می‌توان با مبالغی زمینه آزادی آنان را فراهم کرد.

آنها بیان کردند: تصمیم گرفتیم تمامی عیدی‌هایی که از بزرگترهای فامیل در ایام نوروز گرفتیم، به این امر خیر اختصاص دهیم تا در آغاز بهار طبیعت و بهار قرآن که دلها به هم نزدیکتر است یک سرپرست خانواده به آغوش گرم خانواده‌اش برگردد.

با مبلغ اهدایی این نوجوانان و مشارکت ستاد دیه استان تعداد دو مددجوی واجد شرایط غیرعمد از زندان آزاد شدند.

مردم نوعدوست می‌توانند کمک‌های خود برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد را به شماره شبا بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان ir۵۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۲۰۰۶۰۰۲۶‌۲۰۰۲، شماره حساب ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره کارت ستاد دیه ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ واریز نمایند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزادی ۳۴۷ زندانی مالی در استان اردبیل
  • آزادی ۲۳۶ زندانی در قالب پویش به حرمت علی (ع ) می بخشم
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی به حرمت شب های قدر
  • ۲۳۱ زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان در انتظار آزادی
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی در آستانه لیالی قدر
  • آزادی ۲۰۰ زندانی بدهکار گلستانی با بخشش شاکیان و کمک خیّر گنبدی
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • آزادی ۲۲ زندانی زنجانی از ابتدای ماه مبارک رمضان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند