Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@01:39:48 GMT

ماموریت نظامی آلمان در کامرون پایان یافت

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۰۷۴

ماموریت نظامی آلمان در کامرون پایان یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه زوددویچه سایتونگ، وزارت دفاع آلمان در پاسخ به سوال چپ ها درباره فعالیت برون مرزی نیروهای نظامی ارتش این کشور اعلام کرد: ماموریت تعدادی از نظامیان ارتش که به آموزش نیروهای نظامی کامرون می پرداختند، به اتمام رسیده است.

وزارت دفاع آلمان همچنین افزود: وزارت دفاع بر فعالیت نظامیانی که خارج از کشور در ماموریت بسر می برند، نظارت داشته و در صورت لزوم ماموریت ها را تمدید کرده یا خاتمه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است آلمان در ۱۶ کشور حضور نظامی دارد که از جمله آنها می توان به سوریه، افغانستان، مالی، سودان، لیبی و کوزوو اشاره کرد.

کد خبر 4666715 شقایق لامع زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان اتحادیه اروپا نیروی نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ سرهنگ پاسدار محمد امیری مقدم، مدیرکل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در حاشیه رژه نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس با اشاره به نقش ارتش در اقتدر جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح جایگاه مهم و حساسی در حفظ و حراست از حریم جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای انقلاب اسلامی دارد.

وی افزود: در واقع روز ارتش، بهانه‌ای است تا قوای نظامی و انتظامی کشور در کنار هم دیگر بخش کوچکی از اقتدار و همدلی خود را نشان دهند.

امیری‌مقدم عنوان کرد: تمامی نیروهای مسلح به صورت مطلق تابع امام خامنه‌ای فرماندهی معظم کل قوا هستند و با اتحاد و یکدلی نقشه‌های شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عملیات "وعده صادق" که هیمنه رژیم پوشالی صهیونیستی را در هم فرو ریخته است، حاصل همین اتحاد و یکدلی داخلی و فرمانبرداری از ولی فقیه بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896344

دیگر خبرها

  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • ارتش جایگاه مهمی در حفظ و حراست کشور دارد
  • ارتش در حوزه‌های مختلف همواره در کنار مردم بوده است
  • رونمایی وزارت دفاع روسیه از بیش از ۳۰ نوع سلاح در حضور شویگو
  • «وعده صادق» نشانه قدرت نیروهای نظامی و انتظامی ایران است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود
  • روسیه: اوکراین بیش از هزار نظامی دیگر از دست داد
  • باور به پوشالی ‎بودن هیمنه آمریکا در مردم نهادینه شده ‎است