Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم:سیصد و چهل و دومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (دوشنبه ۲۴ تیر) دقایقی پیش به ریاست مسعود پزشکیان نایب رئیس اول قوه‌مقننه و با حضور ۲۰۱ تن از نمایندگان آغاز شد.

احمد امیر آبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس دستورکار جلسه علنی را به شرح ذیل قرائت کرد:

** گزارش کمیسیون قضائی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه اصلاح قانون تعیین تکلیف تابعیت فرزندان حاصل از ازدواج زنان ایرانی با مردان خارجی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

** گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تعیین تکلیف کارگزاران بیمه کشاورزی.

** گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده ۱۰۴۱ قانون مدنی.

** ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون انرژی در مورد طرح افزایش ظرفیت پالایشگاه‌های میعانات گازی و نفت خام با استفاده از سرمایه‌گذاری مردمی.

** گزارش کمیسیون مشترک در مورد رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری.

اسامی ۷ نماینده‌ای که با تاخیر به جلسه علنی رسیدند
عضو هیئت رئیسه مجلس اسامی تاخیرکنندگان جلسه علنی مجلس را قرائت کرد.

به گزارش تسنیم، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ابتدایی جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۴ تیر) اسامی ۷ نماینده‌ای که با تاخیر به جلسه علنی رسیده‌اند را به شرح ذیل قرائت کرد:

۱-شهاب‌الدین بی‌مقدار نماینده تبریز

۲-حسین‌زاده بحرینی نماینده مشهد

۳-هادی شوشتری نماینده قوچان

۴-حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نماینده اسلام‌آباد غرب

۵-شادمهر کاظم‌زاده نماینده دهلران

۶-سهراب گیلانی نماینده شوشتر

۷-نبی هزار جریبی نماینده گرگان

 

اخبار داغ ویدئوی چالش بطری هنرپیشه معروف ساختگی از کار درآمد! +فیلم فیلم: توضیح کارگردان «گاندو» درباره سکانس حاشیه‌‌ساز هواپیما فیلم: چالش باز کردن درب بطری به صداوسیما رسید! فیلم: خودرو گرانقیمت منشا به آتش کشیده شد! فیلم: علی ضیا روی آنتن زنده ادای احمدی‌نژاد را در آورد غارت بار تریلی توسط مردم بی فرهنگ! + فیلم

منبع: فردا

کلیدواژه: وزارتخانه جدید مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی

نماینده تهران در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری گفت که گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی باید پیش از اتمام مجلس یازدهم قرائت شود. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، مالک شریعتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 27 فروردین) قوه مقننه در تذکری مبنی بر در دستور کار قرار نگرفتن گزارش تحقیق و تفحص از حقوق های نجومی در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، عنوان کرد: 6 ماه است که گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شده اما متاسفانه کمیسیون آن را در دستور قرار نمی‌دهد که به جلسه علنی ارائه و مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه فرصت زیادی تا پایان مجلس یازدهم باقی نمانده است و گزارش مذکور باید پیش از اتمام مجلس قرائت شود بنابراین از ریاست مجلس خواهش می‌کنم به کمیسیون مربوطه تذکر دهد تا گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی هرچه سریعتر در دستورکار قرار گرفته و تعیین تکلیف شود.

نماینده تهران با اشاره به اینکه گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی با رأی مثبت اکثریت اعضای هیئت تصویب و به کمیسیون برنامه و بودجه ارائه شده است، بیان کرد: هم گزارش تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی و هم دیگر تحقیق و تفحص‌ها باید قرائت و تا پایان مجلس یازدهم تعیین تکلیف شوند.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه بررسی لایحه تجارت
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • تذکر درباره عدم تعیین تکلیف تفحص از حقوق‌های نجومی
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستور کار
  • لایحه «تجارت» اصلاح شد
  • طرح تقویت و توسعه علوم پژوهش و نوآوری دفاعی در دستورکار امروز مجلس
  • طرح مجلس درباره تقویت و توسعه نوآوری دفاعی