Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست بهترین های لیگ ملت های والیبال جهان در حالی اعلام شد که نام هیچ بازیکن ایرانی در آن دیده نمی شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت FIVB، تیم ملی والیبال روسیه با پیروزی سه بر یک مقابل آمریکا، قهرمان لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ شد. روس‌ها سال قبل در فینال در ۳ ست پیاپی فرانسه میزبان را شکست دادند و قهرمان شدند و حالا برای دومین سال پیاپی عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از پایان این رقابت‌ها مت اندرسون از آمریکا عنوان ارزشمندترین بازیکن را توانست به خود اختصاص دهد.

بهترین‌های لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ به شرح زیر هستند:

بهترین دفاع وسط: مکس هولت (آمریکا) و ایوان ایاکولف (روسیه)

بهترین پاسور: میا کریستینسن (آمریکا)

بهترین پشت خط زن: ایگور کلیوکا و دیمتری ولکوف (هر دو از روسیه) و بارتوژ بدنورز (لهستان)

بهترین لیبرو: اریک شوجی (آمریکا)

ارزشمندترین بازیکن: مت اندرسون (آمریکا)

تیم ملی والیبال ایران نیز در مرحله نهایی با دو شکست برابر لهستان و برزیل از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماند و پنجم شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ ملت های والیبال ۲۰۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب

به گزارش همشهری آنلاین الهلال عربستان شب گذشته در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین رفت و علی‌رغم کسب پیروزی ۲ بر یک، به‌دلیل شکست ۴-۲ بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت.

الهلال که برای صعود به این مرحله و در مرحله یک هشتم نهایی از سد سپاهان گذشته بود، با شکست در بازی امشب، با زخم زبانی از سوی مدافع اصفهانی ها روبرو شد جایی که سیاوش یزدانی حرکت جنجالی خود در کینگدام آرنا را به آنها یادآوری کرد.

در بازی برگشت و در شرایطی که سپاهان با یک گل از الهلال پیش بود، یزدانی به علت خطا به روی مالکوم، با کارت قرمز مستقیم داور از زمین بازی اخراج شد. او هنگام ترک زمین، با دستانش نتیجه یک بر صفر بازی را به تماشاگران الهلال نشان داد اما در نهایت میزبان موفق شد با حساب سه بر یک برنده از زمین خارج شود.

پس از آن بازی بود که هواداران الهلال با هجوم به صفحه شخصی یزدانی، نتیجه مسابقه و شکست 6 بر 2 سپاهان (در مجموع دو بازی رفت و برگشت) را به مدافع سابق استقلال یادآوری کردند و آخرین پست او با کامنت های پرتعداد هواداران تیم عربستانی مواجه شد.

حالا و پس از شکست الهلال، یزدانی برای تلافی این موضوع، زیر پست اعلام نتیجه پایانی دیدار الهلال و العین حرکت جنجالی خود و نشان دادن نتیجه 1-0 را کامنت کرده است تا ضمن اینکه نمکی بر زخم هواداران تیم عربستانی بریزد، حذف و ناکامی آنها از رسیدن به بازی فینال را بخاطر یک گل را به آنها یادآوری کند.

این اتفاق با واکنش تند هواداران عربستانی مواجه شده است.

کد خبر 846815 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ قهرمانان آسیا

دیگر خبرها

  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • خشم عربستانی ها از اقدام بازیکن ایرانی + عکس | واکنش تند بعد از شکست تیم محبوب
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • یک ایرانی نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • محبی؛ نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه