Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات بسکتبال جام ویلیام جونز از ۲۱ تا ۳۰ تیر در چین تایپه برگزار می‌شود و ایران با تیم زیر ۲۲ سال خود در این رقابت‌ها حضور دارد. تیم‌های کانادا، اندونزی، ایران، ۲ تیم از چین تایپه، ژاپن، اردن، کره، فیلیپین و چین، تیم‌های شرکت کننده در این رویداد هستند.

شکست برابر نماینده فیلیپین و کره جنوبی و سپس رقابتی خوب با تیم اول چین تایپه در خانه حریف عملکرد ۲ روز نخست تیم ملی امید ایران در جام ویلیام جونز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان ایران چهره‌هایی تقریباً جدید هستند که برای کسب آمادگی بیشتر و با نگاهی به آینده در جام ویلیام جونز شرکت کرده‌اند اما به نظر می‌رسد آنها از نظر فنی مشکلی ندارند و نقطه ضعفشان روحیه و خودباوری است.

با توجه به اینکه تنها یک اعزام برای تیم بسکتبال امید در هر سال انجام می‌شود و بعد از پایان مسابقات این تیم به فراموشی سپرده می‌شود، شاید بهتر بود تیم ملی بسکتبال بزرگسالان که قرار است در جام‌جهانی ۲۰۱۹ چین شرکت کند به ویلیام جونز می‌رفت تا مسابقه تدارکاتی بیشتری داشته باشد اما شعار جوان‌گرایی باعث شد تا تیم امید دوباره در ویلیام جونز شرکت کند که البته اتفاق خوبی است.

موضوع اصلی پیش‌روی تیم امید، نداشتن اعتماد به نفس و خودباوری است. ملی‌پوشان جوان تیم امید در کنار نیاز به بازی‌های تدارکاتی نیاز به رهبری روانی هم دارند تا بتوانند به خودباوری برسند اما در یک هفته گذشته آنچه مشاهده کردند چیزی خلاف این نیاز بود که به طور قطع باعث شد تا روحیه خود را قبل از مسابقات ویلیام وجونز از دست بدهند.

«فرزاد کوهیان» سرمربی تیم ملی امید که در یک هفته گذشته در تمام مصاحبه‌های خبری خود تاکید کرد «تیمش شانسی برای کسب عنوان ندارد»، «حریفان قدرتمند هستند»، «بازیکنانش فرصت کافی برای کسب آمادگی نداشته‌اند»، «نباید از این بازیکنان جوان انتظاری داشت» و دیگر صحبت‌هایی که موجب تضعیف روحیه ملی پوشان قبل از اعزام به چین تایپه شد و عملکرد ملی پوشان را تحت تاثیر قرار داد.

با این حال تیم امید در جام ویلیام جونز حضور یافت و هر سه دیدار نخست را واگذار کرد. ملی‌پوشان ایران در دیدار دوم و سوم عملکرد خوبی برابر چین تایپه و کره جنوبی داشتند که نشان از توانایی بسکتبالیست‌ها بود. قطعاً اگر کادر فنی تیم ملی نیز به امیدهای ایران اعتماد کند آنها می‌توانند در ادامه راه کار بزرگی انجام دهند. فرزاد کوهیان باید بداند هیچکس از تیم ملی امید انتظار کار خاصی ندارد اما توقع می‌رود بازیکنانش بدون ترس وارد میدان شوند و از امروز که فرصت دارند برای دیدار فردا برابر نماینده کانادا به میدان بروند به خودباوری لازم برسند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به اصفهان از فردا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: از فردا با ورود سامانه ناپایدار تا اوایل وقت پنجشنبه با شدت گرفتن ناپایداری انتظار شرایط ابرناکی، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای، رگبار و رعدوبرق و در نواحی غربی، شمالی و شمال شرقی احتمال تگرگ پیش‌بینی می‌شود.


لیلا امینی درباره صدور هشدار سطح نارنجی با ورود سامانه همرفتی، بارش، باد و رعدوبرق از بعدازظهر فردا تا پایان وقت چهارشنبه در استان گفت: فعالیت این سامانه با رگبار، رعدوبرق، تگرگ، وزش تندباد و طوفان لحظه‌ای، کاهش نسبی دما همراه خواهد بود.


وی گفت: سامانه بارشی در تمام مناطق استان به ویژه اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خوروبیابانک، دهاقان، فلاورجان، شهرضا، لنجان، نائین، نطنز، ورزنه و اصفهان فعال می‌شود.


سرپرست اداره پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان گفت: جاری شدن روان آب و اختلال در تردد، لغزندگی در گردنه‌های کوهستانی و جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، تنش دمایی در سالن دامداری، مرغداری و گلخانه‌ها، باغات و مزارع، احتمال سقوط از ارتفاع، اشیا و سقوط درختان کهن از مخاطرات این سامانه است.


امینی ادامه داد: تحکیم انواع سازه‌ها، نداشتن صعود به ارتفاعات، کوهنوردی و گردشگری، نداشتن توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، محافظت از محصولات کشاورزی، هر نوع اقدام احتیاطی دیگر با توجه به فصل بارش، اقدامات لازم توسط مسئولان جهت لایروبی و پاکسازی کانال‌ها و مدیریت راه‌ها، مدیریت کوچ عشایر و صنعت کشاورزی توصیه می‌شود.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • تداوم نظارت بر فعالیت مشاوران املاک در قزوین
  • کسی فکر نمی‌کرد به سهمیه المپیک برسیم/ ژیمناستیک به خودباوری رسید
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • ویلیام برنز: اگر ما نبودیم‌، اسرائیل در مقابل ایران قادر به دفاع از خود نبود/ رسانه‌های صهیونیستی: سکوت کامل نتانیاهو نشان دهنده دردسری استراتژیک است که حمله ایران برای او ایجاد کرده است/ کمبود آب شرب غزه را در آستانه فاجعه قرار داده است +عکس و فیلم
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • بازگشت امید به سپاهان با درخشش مغانلو
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان از فردا
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!
  • بازیگر «فرندز» نقش ایندیانا جونز را رد کرد/ هریسون فورد پذیرفت