Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم سایپا با برترى مقابل نماینده امارات یک گام دیگر به قهرمانى در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا نزدیک شد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، در دور ششم مسابقات شطرنج قهرمانی شهرهای آسیا که عصر روز گذشته (یکشنبه) در داکای بنگلادش برگزار شد، تیم سایپا تهران به عنوان نماینده ایران موفق شد تیم دبى امارات را با نتیجه 4 بر صفر شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ششمین پیروزى سایپا در مسابقات شطرنج قهرمانی شهرهای آسیا بود. با این برد نماینده شطرنج ایران با 12 امتیاز و پوئن شکنى 20 یک گام دیگر به قهرمانى نزدیک شد.

هدایت تیم دبى امارات با ماگرامف روس است که سالها به عنوان مربى کاسپاروف، او را آماده مسابقات قهرمانى جهان مى کرد.

سایپا در دور هفتم به مصاف نماینده نپال مى رود.

مسابقات شطرنج قهرمانی شهرهای آسیا با حضور 12 برگزار می شود و سایپا با ترکیب مسعود مصدق پور(2494)، امیررضا پورآقابالا(2426)، اصغر گلی زاده (2471)، سید خلیل موسوی(2492) و مرتضی محجوب (2340) در این رقابت ها شرکت کرده است.

راهیابى مقصودلو و فیروزجا به نیمه‌نهایى مسابقات شطرنج سریع استعدادهای برتر جهان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان مالزی مشخص شدند.

فراز شکری، حسین زنجانیان، طاها قابلی و فاطمه عباسی ۵ نماینده کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا کوهستان خواهند بود.

محمود وفایی مدیر تیم های ملی فدراسیون دوچرخه سواری در این خصو گفت: فرانک پرتوآذر با توجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در کشور مالزی خواهند شد.

مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از تاریخ ۵ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خود را برگزار خواهند کرد.

مسابقات دوچرخه سواری کوهستان قهرمانی آسیا خردادماه به میزبانی کشور مالزی برگزار می شود.

کد خبر 6085593

دیگر خبرها

  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • ۵ رکابزن کوهستان راهی مالزی می شوند
  • قهرمانی اسنوکر جهان؛ نماینده ایران مغلوب ترامپ شد
  • قهرمانی نوروزی در مسابقات شطرنج کشوری