Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@10:05:04 GMT

نبش قبر صدام حسین پس از اخراج تروریست‌های داعش

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۴۴۴

نبش قبر صدام حسین پس از اخراج تروریست‌های داعش

اهالی روستای اوجا در شمال تکریت پس از نبش قبر صدام حسین بقایای جسد او را به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از hathalyoum ، گفته می شود محلی های تکریت دوباره اقدام به نبش قبر صدام حسین دیکتاتور سابق عراق کرده اند. اهالی روستای اوجا در شمال تکریت جسد او را به مکانی نامعلوم انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یک منبع ناشناس عراقی به العربیه گفته است جسد دیکتاتور سابق توسط ساکنان منطقه بیرون آورده شده و به مکانی ناشناس منتقل شده است.

 

بعد از خروج تروریست های داعش از تکریت و پیروزی نیروهای حشدالشعبی ساکنان این منطقه از تخریب قبر صدام احساس خطر کرده اند.

 

طرفداران صدام حسین در عراق ارتباط قوی با تروریست های داعش داشتند. در سال 2015 بخش هایی از ساختمانی که قبر صدام در آن وجود دارد تخریب شده بود.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع آل هاشم جشن های دهه کرامت روزنامه شیراز هفته عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری حجاب و عفاف رژیم صدام حسین صدام حسین تکریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تریدر ناشناس با ۷ میم‌کوین ۱٫۵ میلیون دلار سود به جیب زد

تریدری ناشناس با سود چشمگیر حاصل از معامله‌ی هفت میم کوین به سرتیتر خبر‌های کریپتویی تبدیل شده است. این معامله‌گر موفق شد فقط در دو روز با خرید و فروش چند میم کوین، سود خالص خیره‌کننده‌ی ۱٫۵ میلیون دلاری را به جیب بزند.

جالب اینکه نرخ بُرد (Win Rate) معاملات او ابتدا به ۴۰ درصد هم نمی‌رسید، اما با پشتکار و تلاش، به‌تدریج استراتژی خود را اصلاح کرد و به موفقیت بزرگی دست یافت.

استراتژی تریدری که با میم‌کوین‌ها میلیونر شده، با گذشت زمان تکامل یافته و او به سمت سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر و نرخ بُرد بالاتر حرکت کرده است. این تریدر در مجموع ۳۵ توکن مختلف را معامله کرد که از این میان، ۲۵ مورد سودده بودند و در نتیجه نرخ بُرد معاملاتش به ۷۱٫۴۳ درصد رسید. ۹۶٫۵ درصد از سود کلی او فقط در دو روز آخر معاملاتش به‌دست آمد.

به‌نوشته‌ی کوین‌گیپ، هفت توکن از میان میم‌کوین‌هایی که در سود کل معامله‌گر نقش مهمی داشتند، عبارت‌اند از Solomon، Monkey Brother، non-player character، SNAP، NOSTALGIA، HeHe و BANG. این کوین‌ها با تم‌های سرگرم‌کننده و جذابیت فراگیرشان، به‌عنوان دارایی‌های سودده در بازار ارز‌های دیجیتال ظهور کرده‌اند.

داستان موفقیت تریدر ناشناس که با میم کوین‌ها میلیونر شد، گواهی بر فرصت‌های پرسود میم کوین‌ها در دنیای ارز‌های دیجیتال است.

باتوجه‌به پویاییِ بازار و تمایل سرمایه‌گذاران به کسب سود‌های کلان، جذابیت میم‌کوین‌ها همچنان نظر معامله‌گران زیادی را به خود جلب می‌کند. هنگام سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌ها باید دقت و احتیاط زیادی به‌خرج داد، زیرا ماهیت آنها و نوسانات شدیدشان انکارناپذیر است.

این مقاله حاوی توصیه‌ی اقتصادی زومیت نیست. خطر از دست دادن سرمایه در هر سرمایه‌گذاری‌ای وجود دارد و سرمایه‌گذار باید پس از مطالعه و تحقیق، خودش تصمیم نهایی را اتخاذ کند و مسئولیت آن را بر عهده بگیرد.

منبع: زومیت

tags # بیت کوین سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!
  • خصوصیات کلیدی خانه‌های خلاق کدام است؟
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین!
  • آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!
  • سفر پریناز ایزدیار با رضا عطاران به کاخ صدام حسین !
  • رضا عطاران «صدام» می‌شود!
  • تریدر ناشناس با ۷ میم‌کوین ۱٫۵ میلیون دلار سود به جیب زد
  • جمع‌آوری اطلاعات ۴۲ میلیون آدرس در کشور
  • جلوه گری طبیعت بهاری روستای ملاوی با خروش رودخانه + فیلم