Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@12:33:24 GMT

جمشید هاشم‌پور: کار تئاتر دشوارتر از سینما است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۴۸۵

به گزارش فارس، شب گذشته، بیست و سوم تیر ماه در مراسم افتتاحیه نمایش «این یک اعتراف است» به کارگردانی شادی اسدپور، هنرمندان زیادی از جمله رضا صفایی پور، نیلوفر راد، محمد عمروآبادی، محمدعلی آهنگران، مارال فرجاد، شقایق فراهلنی، مرجانه گلچین، نیکی مظفری با حضور ویژه جمشید هاشم پور حضور داشتند.

پیش از آغاز نمایش اسدپور با تشکر از حضور هنرمندان به ویژه جمشید هاشم پور، گفت:این دومین مرتبه ای است که آقای هاشم پور از ما برای تئاتر حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مرجانه گلچین نیز خطاب به هاشم پور عنوان کرد که حضورش باعث افتخار نسل‌شان محسوب می‌شود و افزود: من این افتخار را داشتم که در یک کار با آقای هاشم پور همبازی باشم. 

در ادامه جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت سینما نیز با ابراز خوشحالی از حضورش در این تماشاخانه گفت: قبلاً هم افتخار داشتم کارهای خانم اسدپور را ببینم و واقعا هم سخت و دیدنی بود. 

هاشم پور با بیان اینکه کار تئاتر از سینما هم دشوارتر است، گفت: در سینما و جلوی دوربین خیلی میتوان تکرار و تمرین کرد ولی در تئاتر هرچه هست دیگر بازی شده و گذشته است. از همه بازیگران تئاتری که در شرایط کنونی تئاتر کار می‌کنند تشکر می‌کنم. 

وی همچنین افزود: خوشبختانه تئاتر امروز به مراتب از گذشته رونق بیشتری گرفته و مملو از جمعیت است. این باعث افتخار ما است. 

در ادامه شقایق فراهانی نیز با بیان اینکه همیشه آرزویش بوده در کنار جمشید هاشم پور بازی کند، گفت: امیدوارم این آرزو را با خود به گور نبرم. 

نیکی مظفری نیز عنوان کرد: خوشحالم در عصری زندگی می‌کنیم که زیر سایه شما از هنر استفاده می‌کنیم و کار یاد میگیریم.

جمشید هاشم پور پیش از آغاز نخستین اجرا زنگ افتتاح این نمایش را نواخت و پس از اجرا نیز کار به او تقدیم شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از شکست ۴ بر یک تیم فوتبال تراکتور برابر ذوب آهن و به درخواست «پاکو خمز» قرارداد این مربی با باشگاه تراکتور فسخ شد و تا به امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت، هنوز تکلیف هدایت تراکتوری‌ها مشخص نشده و محمد نصرتی به عنوان مربی موقت هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را عهده دار است.

در همین خصوص باشگاه تراکتور در رسانه خود اعلام کرد: مذاکرات باشگاه تراکتور برای معرفی سرمربی جدید تیم با چند گزینه پُرافتخار در حال پیگیری و رفع برخی موانع موجود بوده و اسامی مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها، جز گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند.

کد خبر 6085179

دیگر خبرها

  • تخت ‌جمشید دوم ایران کجاست؟
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • انتقام سخت مردم ایران از رژیم صهیونیستی باعث عزت و افتخار شده است
  • آمار خوبی از میزان موالید و جوانی جمعیت در کشور مشاهده نمی‌شود
  • (تصاویر) ضیافت شام رئیس امارات به افتخار سلطان عمان
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • باشگاه تراکتور: با چند گزینه پر افتخار در حال مذاکره هستیم
  • ماجرای شیوع قارچ‌ و جلبک‌ در تخت جمشید ؛ گلسنگ ها مفیدند یا مضر؟
  • ماجرای شیوع قارچ و جلبک در تخت جمشید چیست؟
  • ماجرای شیوع قارچ‌ و جلبک‌ در تخت جمشید چه بود؟