Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@18:19:57 GMT

تکذیب خبر سوء قصد به نماینده اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۴۹۰

تکذیب خبر سوء قصد به نماینده اصفهان

نماینده اصفهان در مجلس خبر سوء قصد به خود را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام احمد سالک نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی  در حاشیه جلسه علنی امروز با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه شب گذشته و انتشار برخی اخبار در این زمینه،گفت: این خبر جوسازی بوده است و مسئله سوء قصد به بنده نبود.

وی ادامه داد: این شایعه که شب گذشته پخش شد، واقعیت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده برای مصاحبه تلویزیونی دعوت شده بودم و زمانی که در محل مصاحبه حضور یافتم، ناگهان صدای دو شلیک را شنیدم. مجری برنامه چند بار جا به جا شد و گفت که گویا اتفاقی افتاده است، در نتیجه ذهن بنده به این سمت رفت که ممکن است برای محافظم اتفاقی افتاده باشد و لذا بلافاصله پایین آمدم.

بیشتر بخوانید: جزئیات تیراندازی توسط راننده نماینده اصفهان در مجلس سالک: حال بنده خوب است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: قضیه از این قرار بود که دو موتورسوار که بر روی هر موتور دو نفر نشسته بودند، طبق شواهد عینی به محافظ بنده که در ماشین نشسته بود، حمله کردند. کیف بنده نیز در داخل خودرو بود و محافظ بنده احساس کرده بود که آنان می خواهند کیف مرا به سرقت ببرند، به همین دلیل اسلحه می کشد و در لحظه ای که مسلح می شود، احتمالا به خود شلیک کرده است.

سالک اضافه کرد: محافظ بنده سپس از خودرو پایین می آید و آن سارقان را تحت تعقیب قرار می دهد و تا سر چهارراه نیز به دنبال آنها می رود، در آنجا یک تیر هوایی شلیک می کند و بر روی زمین می افتد که در این لحظه متوجه می شود، مجروح شده است.

نماینده مردم اصفهان گفت: بلافاصله حراست مجلس و نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر می شوند و با شاهدان عینی نیز صحبت می کنند. در جمع بندی مشخص شد که موضوع سرقت بوده است البته همچنان این موضوع در حال بررسی است تا نتیجه نهایی اعلام شود.

وی عنوان کرد: اکنون محافظ بنده در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و خوشبختانه صدمه جدی به وی وارد نشده است. احتمالا آنها به دنبال سرقت کیف بنده بودند و قصد سوء قصد به بنده نبوده است.

سالک در پایان در پاسخ به این سوال که آیا سارقان مسلح بوده اند، خاطرنشان کرد: در این زمینه اطلاعی ندارم البته نیروی انتظامی در حال انجام تحقیقات و بررسی ها است تا نتیجه نهایی مشخص شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو احمد سالک تیراندازی سرقت نماینده مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک سالروز تشکیل سپاه، اظهار کرد: سپاه ضربه سنگین به رژیم کودک‌کُش صهیونیستی زد.

وی ادامه داد: صحبت‌های امروز بنده متعرض به اشخاص و افراد نیست، بلکه بیان بعضی ایرادات ساختاری است که در طول سالیان متعدد موانعی را در کارآمدی بالاتر مجلس شورای اسلامی ایجاد کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات اخیر، اظهار کرد: مردم علی‌رغم همه فشارهای بیگانگان و تبلیغات گسترده جهت دلسرد کردن مردم، حضور گسترده‌ای در انتخابات داشتند و دشمن را مأیوس کردند، آنها برگ زرین دیگری در کتاب قطور افتخارات اضافه کردند.

وی ادامه داد: مطالبه مردم، کارآمدی بیشتر و تحول مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات کشور و بازسازی سرمایه اجتماعی است. مجلس زمانی کارآمدتر خواهد شد که عوامل ناکارآمدی و موانع کارآمدی برطرف شود.

ذوالنوری اظهار کرد: بر اثر تغییرات سالیان اخیر و تحولات آیین‌نامه مجلس، شرایط به گونه‌ای پیش رفته که مجلس شورای اسلامی نماینده‌محور و هیأت رییسه‌محور نیست بلکه رییس محور است، حال اینکه مجلسی می‌تواند کارآمد باشد که همه نمایندگان در آن تأثیر و سهم داشته باشند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر گاهی به بهانه گرایش‌های سیاسی، بخشی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی کنار گذاشته می‌شوند و در حاشیه قرار می‌گیرند؛ گاهی نمایندگان در تصمیمات تأثیری ندارند. نمایندگان باید در همه موضوعات در قبال مردم و موکلان‌شان پاسخگو باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر رییس مجلس شورای اسلامی در جلسه سران قوا و شوراهای متعدد تصمیمی می‌گیرد که از جنس قانون‌گذاری است، باید این تصمیم از قبل به اطلاع نمایندگان رسیده و حتی از آن‌ها استمزاج شود. باید نمایندگان نقش اصلی را ایفا کرده و مجلس به جای رییس محوری، نماینده‌محور باشد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: عمر یک مجلس چهار سال است که ما در هر سال می‌توانیم یک مشکل اساسی اعم از خودرو، مسکن، حساب‌های مالی و اداری و بانکی را در دستور قرار داده و حل کنیم. این اقدامات باعث افزایش مشارکت مردم و سرمایه اجتماعی می‌شود. باید به شکرانه رأی مردم، مجلس آینده مجلسی کارآمد با اصلاح آیین‌نامه و برگرداندن اختیار به نمایندگان منتخب باشد.

کد خبر 6085425 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • راهیابی نماینده گرمسار به مراحل پایانی لیگ ملی بسکتبال
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • چراغ‌های راهنمایی و بوستان‌ها به کلید محافظ جان مجهز می‌شوند
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • نماینده مجلس: ۱۰ نفر رئیسی را محاصره کرده و یک منظومه شمسی دیگر برای او تصویر می کنند / با ۴۰۰ محافظ به این شهر و آن شهر می روند بعد می گویند به میان مردم رفتیم
  • فیلم/ اژه‌ای: اگر یک نماینده مجلس موضوعی را پیگیری می‌کند نباید حمل بر نفوذ شود
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید