Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:46:54 GMT

ژاوی: هواداران بارسلونا من را می‌خواهند

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۵۴۷

ژاوی: هواداران بارسلونا من را می‌خواهند

سرمربی اسپانیایی السد قطر تاکید کرد که دوست دارد روزی هدایت بارسلونا را برعهده گیرد و هواداران این تیم هم چنین اتفاقی را دوست دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، ژاوی در بین هواداران بارسلونا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است و با پیراهن این تیم افتخارات زیادی به دست آورد. ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا راهی السد قطر شد و بعد از خداحافظی از مستطیل سبز در نخستین تجربه مربیگری خود هدایت السد را برعهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد که آرزویش بازگشت به بارسلونا و برعهده گرفتن هدایت این تیم است.

ژاوی گفت: آیا هواداران بارسلونا منتظر بازگشت من هستند؟ آیا آنها دوست دارند من سرمربی تیم شوم؟ بله چنین چیزی را می‌دانم و خودم هم بسیار دوست دارم که هدایت بارسلونا را برعهده بگیرم.

او ادامه داد: می‌دانم که کار کردن در بارسلونا فشار زیادی به من خواهد آورد چرا که انتظارات بسیار بالاست اما نباید فراموش کرد که حمایت هواداران من را بسیار خوشحال خواهد کرد و کمک زیادی خواهد کرد. واقعاً حس زیبایی است.

ژاوی در پایان گفت: هنوز زود است که به بارسلونا برگردم. نیاز به کسب تجربه دارم و الان آماده نیستم. امیدوارم که روزی این اتفاق افتد و به بارسلونا برگردم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ژاوی هرناندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته دو بار از بارسا عقب افتاد و هر بار جبران کرد تا اینکه در دقیقه 91 جود بلینگام توانست گل سوم را بزند و باعث برتری کهکشانی ها شود. گلی که رئال را یازده امتیاز بالاتر از بارسا قرار داد و با هفت امتیاز دیگر رئال برای بار سی و ششم قهرمان لالیگا خواهد شد.

بعد از گل جود و مسجل شدن پیروزی رئال، هواداران حاضر در برنابئو یک‌صدا شعار دادند: «ژاوی بمان، ژاوی بمان، ژاوی بمان.» این شعارها در بیرون ورزشگاه و هنگام خروج هواداران نیز ادامه داشت. رئالی ها ادامه کار ژاوی در بارسا را به سود تیمشان می دانند.

لازم به ذکر است که ژاوی با وجود قرارداد تا سال 2025 در 27 ژانویه و بعد از شکست 3-5 از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل نیمکت بارسا را ترک خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیام اعتراضی هوادار بارسلونا پس از ماندن ژاوی: یک مرد باید سر حرفش بماند + عکس
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • فوری: ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • حمایت ونگر از ژاوی: دوست دارم در بارسا بمانی
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی