Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@16:37:09 GMT

قیمت موبایل رو به کاهش است

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۵۷۳

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران اعلام کرد:‌ روند ثبت سفارش و واردات انواع گوشی‌های تلفن همراه رو به بهبود است و به تبع آن قیمت‌ها نیز روند نزولی دارد.

به گزارش «تابناک»، یدالله صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: تغییرات قیمت لوازم خانگی و تلفن همراه نسبت به میزان وابستگی به ارز و تغییرات آن و همچنین هزینه‌های تولید متغیر است اما اکنون بازار به سمت آرامش و حتی روند نزولی قیمت‌ها پیش می‌رود و پیش بینی قطعی بازار و قیمت‌ها امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارز ۴۲ هزار ریالی به لوازم خانگی و موبایل تخصیص داده نمی‌شود و مواد اولیه و قطعات مورد نیاز برای تولید لوازم خانگی از طریق سامانه نیما تأمین ارز می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه واردات لوازم خانگی که نمونه ایرانی آن در کشور ساخته شده ممنوع است، تصریح کرد: موبایل هم به صورت ساخته شده و با ارز نیما یا ارز متقاضی وارد می‌شود که پس از احتساب سود قانونی در سامانه IR.۱۲۴ ثبت و به مصرف کنندگان در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

صادقی گفت: معاونت بازرسی و نظارت سازمان صمت و بازرسی اتاق اصناف به طور فعال از تمامی واحدهای اقتصادی اعم از دولتی، تعاونی و خصوصی بازرسی به عمل می‌آورد و با متخلفان شناسایی شده طبق مقررات برخورد می‌کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: بازار گوشی موبایل قیمت موبایل کاهش قیمت لوازم خانگی واردات اختصاص ارز سید محمد بطحایی سد لتیان لیگ ملت های والیبال پاتوسی شورای نگهبان مریم میرزاخانی عملیات رمضان افزایش قیمت نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • افزایش قیمت لوازم خانگی در راه است؟
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • سازمان بازرسی کل کشور به ماجرای «نوکیای ایرانی» ورود کند
  • ادامه روند نزولی قیمت طلا
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟