Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@13:16:37 GMT

بی‌ام‌و قاچاق ۵۰ میلیاردی در جهرم توقیف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۵۸۶

بی‌ام‌و قاچاق ۵۰ میلیاردی در جهرم توقیف شد

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک کامیون یدک‌کش و کشف یک سواری «بی‌ام‌وی خارجی» قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال خبر داد. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سردار رهام بخش حبیبی با اعلام خبر فوق اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان جهرم هنگام کنترل خودروهای عبوری، به یک کامیون حامل خودروی خارجی مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروسازی لوکس پورشه بخاطر تقلب جریمه شدتوقیف BMW لاکچری و پورشه در نخستین مرحله طرح "طاهر" + تصاویرورود موقت پورشه، مازاراتی، بوگاتی و هامر ممنوع شدوی افزود: ماموران پس از بررسی متوجه شدند که خودرو بی‌ام‌وی فاقد هرگونه مدارک و اوراق گمرکی است و به صورت قاچاق وارد کشور شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش خودرو قاچاق مکشوفه، 50 میلیارد ریال برآورد شده است، عنوان کرد: در این زمینه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/  ز

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک خودروی بنز قاچاق به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان نور خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در اجرای طرح مقابله با خودروهای پلاک مخدوش و قاچاق و در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی بنز cls  با پلاک منطقه آزاد در شهرستان نور، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت ماموران پلیس آگاهی با همکاری رابطان پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نور خودروی موردنظر را متوقف کردند.

سردار مفخمی با اشاره به پایان مهلت قانونی استفاده خودروی موصوف از پلاک گذر موقت و قرار گرفتن آن در فهرست خودروهای قاچاق، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی قضائی، خودروی مورد نظر توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

این مقام انتظامی، ارزش خودروی مورد نظر را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 600 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: مالک این خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران مبارزه با جرائم اقتصادی را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار پلیس عنوان کرد و از مردم خواست در صورت اطلاع از محل نگهداری هر گونه کالای قاچاق، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • انجین‌های ۱۰ میلیاردی قاچاق در توقیف پلیس/دستگیری عامل آزار و اذیت در فیروزآباد
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل کالای قاچاق درلنجان
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • کشف بنز قاچاق میلیاردی در نور
  • توقیف بنز قاچاق میلیاردی در زنجان
  • کشف بنز قاچاق ۶۰۰ میلیاردی در نور