Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتان ایبراهیموویچ اعلام کرد بعد از بازنشستگی از فوتبال قصد دارد به عنوان مدیر به تیم فوتبال آژاکس برگردد.

به گزارش ایسنا و به نقل از ساکرنت، زلاتان ایبراهیموویچ، مهاجم مطرح سوئدی که در لیگ آمریکا بازی می‌کند، اهداف خود را برای بعد از بازنشستگی از فوتبال بیان کرد. با وجود اینکه خبرهای زیادی درباره بازگشت زلاتان ایبراهیموویچ به میلان به گوش می‌رسید اما این بازیکن در لیگ آمریکا ماندنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره برنامه خود برای بعد از پایان دوران فوتبالش گفت: من معمولاً دوست ندارم به تیم‌های سابق خود برگردم ولی آژاکس برای من تیمی متفاوت است و دوست دارم بعد از اتمام دوران فوتبالم به این تیم برگردم و در پست مدیر ورزشی باشگاه فعالیت داشته باشم. من فکر می‌کنم بتوانم از کسی که الان این پست در اختیارش قرار گرفته است (ادوین فان درسار) بهتر عمل کنم. آژاکس همیشه در قلب من است و همیشه افتخار کردم که در این تیم بازی کردم. خوشحالم که می‌بینم این تیم توانسته است در فوتبال اروپا عرض اندام کند و در این سال‌ها بازیکنانی را تولید کند که عادت داشته است در سال‌های قبل به دنیای فوتبال معرفی کند.

آژاکس توانست این فصل در لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بزرگی چون رئال مادرید و یوونتوس را حذف کند ولی در نهایت برابر تاتنهام در ثانیه‌های پایانی کم آورد و نتوانست به دیدار نهایی برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رقابت‌های مینی فوتبال جام آینده سازان بخش عقدا در روستای خلیل آباد و با شرکت ۸ تیم برگزار شد.
 ابتدا در دیدار رده بندی دو تیم شاهین سرو علیا و ایساتیس عقدا به مصاف هم رفتند که پس از تساوی ۱ بر ۱ دو تیم در وقت‌های قانونی تیم شاهین سرو علیا در ضربات پنالتی با نتیجه ۳ بر ۲ برتیم ایساتیس عقدا غلبه کرد و به مقام سوم دست یافت.
در دیدار نهائی نیز تیم " برج کهن " خلیل آباد با یک بازی حساب شده با نتیجه ۴ بر ۲ تیم خوب دهیاری هفتادر راشکست داد و قهرمان اولین دوره این مسابقات شد.

دیگر خبرها

  • زلاتان یک تیم عجیب معرفی کرد؛ حذف مسی و رونالدو!
  • تیم رویایی عجیب زلاتان
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • کادر فنی فوتبال آبادان مشخص شد
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • مشخص شدن قهرمانان مسابقات مینی فوتبال جام آینده سازان عقدا
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • دستیار یورگن کلوپ سرمربی جدید آژاکس می‌شود؟
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم