Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی با تشریح آخرین وضعیت راه‌های کشور گفت: در آزادراه قزوین- کرج-تهران محدوده‌های پایانه کلانتری، ساسانی، پل کلاک ترافیک سنگین است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت جوی راه‌ها گفت: محور استان‌های مازندران و گیلان بارانی است و در ارتفاعات استان مازندران مه گرفتگی گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رحمانی افزود: محورهای رامیان-اولنگ-شاهرود واقع در استان‌های گلستان و سمنان، محور فرعی شمشک-دیزین واقع در استان‌های البرز و تهران، محور قدیم خرم آباد-پلدختر واقع در استان لرستان، محور اهرم-فراشبند واقع در استان بوشهر، محور شهداد –اندوهجرد واقع در استان کرمان و محور شهداد-نهبندان واقع در استان کرمان تا اطلاع ثانوی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود هستند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا سایر محورها از جوی آرام برخوردار است.

انتهای پیام/

20 / 20 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بارش باران بارش باران در جاده گیلان و مازندران سرهنگ نادر رحمانی ترافیک ترافیک سنگین آزادراه کرج - تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بارش باران بارش باران در جاده گیلان و مازندران سرهنگ نادر رحمانی ترافیک ترافیک سنگین آزادراه کرج تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و همچنین در مسیر شمال به جنوب حدفاصل ماسال تا تویر و هزارچم تا سیاه بیشه، سنگین گزارش شده است.

وی گفت: ترافیک در آزادراه تهران - شمال مسیر(جنوب به شمال) حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه هم سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت مسیر(رفت و برگشت) خبر داد و خاطرنشان کرد: محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

سرهنگ شیرانی از رانندگان درخواست کرد از عجله و شتاب پرهیز کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کرده و از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1225474 برچسب‌ها وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • ◄ آخرین وضعیت راه های کشور؛ ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین _ رشت
  • ترافیک سنگین در آزادراه کرج _ قزوین
  • ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه قزوین - کرج
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز