Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:25:18 GMT

فعالیت ۸۳ موسسه قرآنی در لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۶۷۶

فعالیت ۸۳ موسسه قرآنی در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: ۸۳ موسسه قرآنی در این استان فعالیت می‌کند.

محمد لروند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر ۸۳ مؤسسه قرآنی در سطح استان فعال هستند و بیشتر این مؤسسات قرآنی در خرم‌آباد هستند و البته در همه شهرستان‌ها این مؤسسات فعالند. هر کدام از مؤسسات با اقداماتی که در دستور کار دارند، سهمی در نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در سطح جامعه ایفا می‌کنند و با ادغام مؤسسات قرآنی، این مراکز فرهنگی زیر نظر ادارات کل فرهنگ و ارشاد و تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌توان از ظرفیت این مؤسسات در راستای اهداف فرهنگی و قرآنی بهره گرفت.

لروند گفت: در بازدیدهایی که از این مؤسسات به عمل می‌آید، مسائل و مشکلات طرح شده از سوی مدیران این مراکز احصاء و جهت طرح و ارائه راه‌کار در جلسات مسئولان استان بررسی خواهند شد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موسسات قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان از فعالیت ۱۳کارخانه آرد با ظرفیت تولید بالای ۷۰۰ هزار تن در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الله بیرانوند، امروز، در نخستین همایش ملی گندم، آرد و نان در لرستان گفت: روند خرید گندم در سه سال گذشته افزایشی بوده‌است.

او با اشاره به نقش مراکز خرید گندم در چرخۀ تولید اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود که میزان تولید گندم در لرستان به بیش از 600 هزار تن در سال 1403 برسد.

1200 هکتار از اراضی دیم لرستان آبی می‌شود

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با بیان اینکه بیش از 850 تن ظرفیت استاندارد ذخیره‌سازی گندم در این استان است، یادآور شد: این میزان شامل سیلو‌ها و انبار‌های مکانیزه است.

 بیرانوند با اشاره به فعالیت 13کارخانه آرد فعال با ظرفیت تولید بالای 700 هزار تن در لرستان، بیان کرد: این میزان بیش از 2.5 برابر نیاز این استان است.

او با بیان فعالیت 2000 واحد نانوایی در لرستان، اعلام کرد: زنجیرۀ تولید و تأمین گندم و نان در این استان از چرخۀ مناسبی برخوردار است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی لرستان با ذکر اینکه تمام نیاز این استان به آرد از کارخانجات موجود تهیه می‌شود، تأکید کرد: اجازه ورود آرد از استان‌های دیگر به داخل لرستان را نمی‌دهیم.

بیرانوند با بیان اینکه عمده انرژی و کالری موردنیاز مردم از طریق مصرف نان تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: خرید گندم در برخی شهرستان‌ها کوهدشت از حجم بالایی در مدت زمان کوتاه برخوردار است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی باید مهم‌ترین بازیگر فعالیت‌های فرهنگی و دانشگاهی باشد
  • تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • فعالان قرآنی بدون آزمون دانشجو معلم می‌شوند
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ مؤسسه داخلی و خارجی در افغانستان
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد