Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمود صادقی در حساب شخصی خود در توییتر نوشت:

با توجه به تایید خبر بازداشت معاون اجرایی سابق حوزه ریاست قوه قضاییه، جا دارد مسئولان درباره تصرفات مشارالیه در وجوه امانی مردم که توسط قوه سپرده‌گذاری شده شفاف‌سازی کند.

گفتنی است، اکبر طبری، معاونت اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه در زمان آیت‌الله آملی لاریجانی بر دستگاه قضا، چند روز پیش بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش، علیرضا زاکانی، نماینده اصولگرای مجلس نهم، مدعی شد اکبر طبری دو رئیس قوه را بیچاره کرده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محمود صادقی اکبر طبری قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد

قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور استان تهران بر تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیر شهریه ای استان تهران تاکید کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در امور استان تهران در جلسه معارفه مدیرکل جدید حوزه ریاست استان تهران در جمع روسای واحدهای این استان با اشاره به سند تحول دانشگاه اظهار داشت: در راستای اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه ازاد و با کمک همکاران واحدهای دانشگاهی استان باید سهم درآمدهای غیرشهریه‌ای استان را افزایش دهیم، با توجه به توانمندی استان تهران، انتظار بیشتری از این استان وجود دارد.

قائم مقام ریاست دانشگاه در ادامه، بر التزام همیت و جدیت روسای واحدها در کلیه امور جاری و حضور پررنگ و اثرگذار آنها بخصوص در بزنگاههای مهم تاکید کرد.

رنجبر با اشاره به اهمیت ساماندهی دانشجویان غیرایرانی تاکید کرد: استفاده بهینه از ظرفیت حداکثری واحدهای استان دراین خصوص لازم است.

در پایان این جلسه حکم مصطفی ملکی به عنوان مدیرکل جدید حوزه ریاست دانشگاه ازاد اسلامی استان تهران به وی تقدیم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر عجیب محمد صادقی بعد فرار از ایران: جنسیت خودم را نمی‌دانم!
  • فیلم | واکنش متفاوت مردم نسبت به تست شکلات اسرائیلی!
  • معاون وزیر دفاع روسیه بازداشت شد
  • مقام ارشد ارتش روسیه بازداشت شد
  • بازداشت معاون وزیر دفاع روسیه
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • تشکیل کمیته اقتصادی برای درآمدزایی غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد
  • واکنش متفاوت هنگامه قاضیانی به بازی سحر دولتشاهی