Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرگرد " ایرج پورمستمند " با اعلام این خبر اظهار داشت: با شروع فصل تابستان و افزایش خرید بلیط‌های تابستانه، افراد سودجو با ارسال پیامک‌های انبوه و با روش‌های اغواء کننده نظیر تخفیفات ویژه تلاش دارند کاربران را فریب داده و به سایت‌های جعلی هدایت و مبالغ زیادی از حساب شهروندان برداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی افزود: درصورتی‌که قصدثبت‌نام در تورهای گردشگری دارید باید به این نکته توجه کنید که در کنار فعالیت سایت‌های معتبر، ده‌ها سایت جعلی نیز از طرف کلاهبرداران با اهداف مجرمانه طراحی می‌شود که در این ایام اقدام به تبلیغات آن از طریق شبکه‌های اجتماعی و ارسال پیامک‌های انبوه می‌کنند و نوید تورهای مسافرتی ارزان‌قیمت را به کاربران می‌دهند.

وی یادآور شد: همیشه نشانی سایت‌های اصلی و سایر سایت‌های مهم را شخصاً در نوار نشانی یا آدرس‌بار برنامه مرورگر گوشی هوشمند یا رایانه خود تایپ کرده و از باز کردن لینک‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مختلف تبلیغ‌ شده جداً خودداری کنید و در استفاده از پروتکل امن https دقت و حساسیت بیشتری داشته باشید.

سرگرد پورمستمند خاطرنشان کرد: شهروندان برای ثبت‌نام و تهیه بلیط به مراکز و سایت‌هایی که در پورتال و درگاه رسمی هر یک از مراکز حمل‌ونقل عمومی مثل هواپیمایی کشور، حمل نقل ریلی و حمل نقل جاده‌ای معرفی‌شده، مراجعه کرده و از خرید بلیط از سایت‌های واسطه که به‌صورت غیرمجاز به فروش بلیط می‌پردازند، خودداری کنند .

سرپرست پلیس فتا استان گیلان در پایان از کاربران فضای مجازی درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک موضوع را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان پیامک جاده فتا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)

بهترین گوشی انواع مدل گوشی‌های تلفن همراه برند شیائومی از قبیل نوت ۱۲، پوکو و ردمی نوت ۱۳ مورد توجه کاربران فضای مجازی است. پربازدیدترین گوشی امروز Xiaomi Redmi Note 12S است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تلفن‌های همراه برند شیائومی امروزه به‌شدت مورد توجه قرار گرفته است، زیرا این برند مدل‌های گوناگون در قیمت‌های متفاوتی دارد. همین عامل موجب شده است که اکثر مشتریان و متقاضیان تلفن همراه به خرید گوشی شیائومی روی بیاورند.

پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی

لیست پرفروش‌ترین مدل‌های گوشی تلفن همراه برند شیائومی در بازارهای ایران به همراه قیمت حدودی آن را در روز جاری مشاهده می‌کنید:

جدیدترین گوشی‌های شیائومی

از جدیدترین گوشی‌های روز برند شیائومی می‌توان به Xiaomi Redmi Note 13 Pro 5G، Xiaomi Redmi Note 13 Pro Plus 5G، Xiaomi Redmi A3 اشاره کرد.

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی

ارزان‌ترین گوشی‌های شیائومی امروز هفتم فروردین، Xiaomi Redmi A2 Plus ،Xiaomi Redmi 12C ،Xiaomi Poco C40 ،Xiaomi Redmi 10 2022 است.

کد خبر 739202

دیگر خبرها

  • تولید ارزان‌قیمت الکتروکاتالیست‌هایی برای عرضه هیدروژن سبز
  • بنزین ارزان سی ان جی را از رونق انداخت
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • چطور از آخرین تغییرات قیمت بلیط تورنتو مطلع شویم؟
  • زیان افزایش نرخ بلیت موزه ها را آژانس‌داران باید بدهند
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۷ فروردین)
  • هشدار: تلگرام پریمیوم رایگان را فعال نکنید
  • انگلیس، چین را به حملات سایبری متهم کرد
  • مزایای یک پنل پیامکی خوب چیست؟