Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:57:16 GMT

آلوس: من یک قهرمان هستم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۶۹۰۹

آلوس: من یک قهرمان هستم

کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل تاکید کرد که هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است. او از انگیزه بسیار بالایی برای درخشش در سن ۳۵ سالگی برخوردار است.

به گزارش ایسنا و به نقل از elsport، دنی آلوس توانست عملکرد درخشانی با برزیل در کوپا آمه‌ریکا داشته باشد و جام قهرمانی را بالای سر برد. آلوس ۳۵ ساله با کسب ۴۰ جام پرافتخارترین بازیکن در تاریخ فوتبال جهان از حیث کسب جام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد آلوس با پاری سن ژرمن به پایان رسیده و او هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده است. او گفت: من هنوز چیزهای زیادی برای انجام دادن دارم. این روحیه من برای پیوستن به هر باشگاهی است.

این بازیکن برزیلی که خبرهای درباره احتمال حضورش در منچستر سیتی به گوش می‌رسد ادامه داد: بازیکن آزاد هستم اما هنوز تیم بعدی خود را انتخاب نکرده‌ام. به زودی تصمیم می‌گیرم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که هر باشگاهی که من را جذب کند با یک قهرمان قرارداد امضا کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دنی آلوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۶۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد

طی ۱۹ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش مورد معامله قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، بیستمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران درحالی فردا برگزار می‌شود که طی ۱۹ جلسه حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران ۲۶۳۶ کیلوگرم شمش مورد معامله قرار گرفته است.

طی جلسه معاملاتی روز (یکشنبه) و در دو عرضه عمده و خرد، مجموعا ۳۹۵ قطعه شمش طلای استاندارد از سوی صادرکنندگان عرضه شد که این حراج، با معامله ۱۷۵ قطعه شمش یک کیلوگرمی پایان یافت. میانگین قیمت شمش‌های طلای معامله شده در این روز، ۴ میلیارد و ۸۲۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

گفتنی است، بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیستمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز سه شنبه چهارم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه سوم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • آینده لئون گورتسکا در دستان سرمربی بعدی بایرن مونیخ
  • به احتمال زیاد، رالف رانگنیک مربی بعدی بایرن مونیخ خواهد بود
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی