Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@03:36:54 GMT

حرفهای نیمار به هیچ وجه توهین به PSG نیست

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۰۲۷

حرفهای نیمار به هیچ وجه توهین به PSG نیست

بعد از صحبت‌های جنجالی نیمار درباره بهترین خاطره فوتبالی‌اش و انتقادهای شدید از او در فرانسه، پدر نیمار می‌گوید هدف منتقدین پسرش صرفاً جنجال‌آفرینی است.

به گزارش "ورزش سه"، پدر نیمار می‌گوید حرفهای اخیر او درباره بهترین خاطره فوتبالی‌اش با هدف بی‌احترامی به باشگاه پاری سن ژرمن زده نشده. نیمار رو شنبه در پاسخ به سوالی درباره اینکه بهترین خاطره فوتبالی او کدام است از پیروزی 6-1 مقابل پاری سن ژرمن، تیم فعلی‌اش، با پیراهن بارسلونا اسم برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف نیمار در فرانسه زلزله‌ای به پا کرده و انتقادهای سختی را برای او به ارمغان آورده است.

 

 

فرانسوی‌ها می‌گویند نیمار که مدتی است عزمش را برای ترک PSG و بازگشت به بارسلونا جزم کرده عمداً می‌خواهد باشگاه فرانسوی را عصبانی کرده و عامدانه در حال خراب کردن همه پل‌های پشت سرش است.

 

اما پدر نیمار در این باره واکنش نشان داده و در پستی اینستاگرامی اعلام کرد:" نسبت دادن واکنش صادقانه و بدون برنامه‌ریزی قبلی نیمار به اینکه او قصد دارد باشگاه فعلی‌اش را تحریک کند، با قصد سوء و از طرف کسانی انجام می‌شود که تنها هدف‌شان جنجال‌آفرینی است. آن هم در جایی که هیچ جنجالی در کار نیست".

 

پدر نیمار در ادامه گفت:" روزنامه‌نگاران و فوتبالدوستان زیادی از گوشه و کنار دنیا هستند که معتقدند آن مسابقه یکی از خاطره‌انگیزترین بازی‌های دوران فوتبالی نیمار بوده. پسر من به باشگاه PSG و کسانی که در سال 2017 در آن بازی حضور داشتند هیچ بی‌احترامی‌ای نکرده و بعضی از آنها در حال حاضر هم‌باشگاهی نیمار هستند".

 

 

نیمار پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیمار پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏

به گزارش "ورزش سه"، در دنیای فوتبال خیلی‌ها ال‌کلاسیکو را ‏مهم‌ترین دیدار فوتبالی فصل می‌دانند. رقابت جذاب غولهای فوتبال ‏اسپانیا در سراسر دنیا هوادار دارد و صدها میلیون نفر برای تماشای ‏آن پای تلویزیون می‌نشینند. ‏

شهرت و محبوبیت ال‌کلاسیکو به حدی است که مشهورترین ‏چهره‌های دنیا و از جمله ابرستاره‌های دیگر ورزش‌ها برای تماشای آن ‏به اسپانیا می‌روند. تام بردی، اسطوره فوتبال آمریکایی امروز در شهر ‏مادرید دیده شد و گفت برای تماشای دیدار رئال و بارسا به این شهر ‏سفر کرده است. ‏

کوارتربک سابق فوتبال آمریکایی که هفت بار فاتح سوپر بول شده ‏است سوار بر یک اسکوتر برقی در خیابانهای شهر مادرید به حرکت ‏درآمده و مورد توجه فوتبال‌دوستانی که در حال عزیمت به برنابئو ‏برای دیدن ال‌کلاسیکو بودند شد. ‏

در ویدیویی که تام بردی منتشر کرده جالب اینجا است که ابتدا ‏مادریدی‌ها او را نمی‌شناسند، درحالیکه بردی در آمریکا از بسیاری از ‏ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال هم مشهورتر است. اما بعد از گذشت ‏چند دقیقه چند هوادار متوجه می‌شوند که تام بردی مقابل آنها است ‏و از این لحظه او با هجوم افرادی مواجه می‌شود که قصد دارند با ‏ستاره بزرگ فوتبال آمریکایی سلفی بگیرند. ‏

دیگر خبرها

  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • علی دایی؟ فکرش را هم نکنید!
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • سوژه‌‎های فوتبالی در قاب تصویر
  • حرفهای خشن اشکش به پورموسوی: مسئولان ورود کنند!
  • ال‌کلاسیکو ابرستاره فوتبال آمریکایی را فوتبالی کرد!‏