Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@06:24:11 GMT

پیگیری رهبر انقلاب برای ساخت سری جدید «ملک سلیمان»

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۰۳۱

به گزارش تسنیم، عبدالحمید قدیریان نقاش، طراح گریم و طراح صحنه و لباس صبح امروز مهمان یک برنامه تلویزیونی بود. او گفت: من تابلویی کشیدم که در فضای جنگ‌های 33 روزه بود و بچه‌های لبنان به من گفتند ما تنهاییم و تابلویی از عاشورا بکش که این حس ما را منتقل کند تا در آن ببینیم وقتی امام حسین (ع) تنها بود چه می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراح صحنه سیمرغ گرفته «ملک سلیمان» در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: آرزو می‌کنم سری دوم این فیلم زودتر ساخته شود. این فیلم خیلی مناسب این روزگار و هزینه ساخت آن هم خیلی بالا است.

وی یادآور شد: ما برای فیلم «مریم مقدس» و «ملک سلیمان» که خدمت حضرت‌آقا رسیدیم، ایشان از خیلی از عناصر فیلم از جمله طراحی صحنه آن تعریف کردند و همچنین به معارف خاص این فیلم اشاره کردند. آقا اصرار داشتند سری دوم و سوم این فیلم حتماً ساخته شود.

قدیریان تاکید کرد: من چند بار بعد از آن خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان هر بار پیگیر ساخت قسمت‌های بعدی بودند. دفعه آخر به ایشان گفتیم بالاخره باید از ما بخواهند که بتوانیم این فیلم را بسازیم.

این هنرمند در پایان از ساخت اولین فیلم خود خبر داد و اعلام کرد: دارم سناریویی می‌نویسم و می‌خواهم خودم آن را بسازم. من مشکل بیماری در خانواده‌ام است که یکی از راه‌های آن این است که پیش پزشک برویم و... اما اگر بخواهیم پیش طبیب اصلی برویم چه؟ من که دل پاکی ندارم اما اگر شما و مخاطبان این فیلم را ببینید و دلتان بشکند یعنی ما موفق بوده‌ایم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم

حضرت آیت الله خامنه‌ای در یکی از جلسات خود با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام (ص) فرمودند: یادگیری قرآن مراتبی دارد و تنها منحصر به توانایی خواندن آن نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • وحشت صهیونیست‌ها از بازدارندگی هسته ای ایران
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • بیانات رهبر انقلاب در باب اهمیت یادگیری قرآن + فیلم
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • ببینید | روایت رهبر انقلاب درباره رژه ارتش در سال ۵۸