Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشگاه تبریز از برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی «مدیریت و کسب و کار» با حضور اساتید، محققان و فعالان این عرصه، ۲۶ آبان ماه به میزبانی دانشگاه تبریز خبر داد.

سید صمد حسینی، رئیس سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار در دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، از برگزاری سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار، با حضور اساتید، محققان و فعالان این عرصه ۲۶ آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه تبریز خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  حسینی مطرح کرد: آخرین مهلت ارسال مقاله به این کنفرانس تا ۱۵ مهرماه است و علاقمندان برای شرکت نیز تا ۱۰ آبان ماه سال جاری فرصت دارند، ثبت نام کنند.

عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز تصریح کرد:  پس از برگزاری موفق، اولین و دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب کار آبان ماه سال جاری نیز سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار زیر نظر گروه مدیریت و پردیس‌های بین المللی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.   وی گفت: کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار به عنوان فرصتی برای محققان و دست اندرکاران حوزه سازمانی در تلاش است تا با بوجود آوردن بستری برای ارائه یافته‌ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات گوناگون، زمینه یادگیری و تعامل با سایرین را فراهم کرده و فارغ از چارچوب‌های همایش‌های مرسوم بتواند راه را برای ارتقای سطح دانشی شرکت کنندگان هموار می کند.   رئیس سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و کسب و کار در دانشگاه تبریز با اشاره به محور‌های اصلی این کنفرانس اظهار کرد: استراتژی، چالش‌ها و مدیریت آنها، تحول سازمانی و مدیریت تغییرات، تصمیم گیری در شرایط چالش بر انگیز کسب و کار، ساختاردهی در سازمان‌های امروزی، مدیریت پروژه و چالش‌های سازمان‌های پروژه محور، مدیریت تولید و عملیات سازمان‌های صنعتی و خدماتی، مدیریت منابع انسانی و چالش‌های پیش رو در آن، بازاریابی و فروش محصولات و خدمات و مدیریت منابع مالی و سرمایه گذاری از جمله محور‌های اصلی آن است.

لازم به ذکر است، اساتید و پژوهشگرانی که مایل ارائه مقاله در این کنفرانس هستند، می‌توانند مقالات خود را به کنفرانس به آدرس اینترنتی http://icmbtu.ir/fa ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تبریز محققان دانشگاه تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان، میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان میزبان دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد+فیلم
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران به‌میزبانی رفسنجان برگزار می‌شود
  • موزه‌ها روایتگر هویتی ملت‌ها هستند
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی نانوفناوری ایران در رفسنجان برگزار می‌شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود